חוטובלי עתרה נגד ספירת הקולות מחדש

סגנית שר התחבורה עתרה לבית המשפט נגד החלטת בית הדין העליון של הליכוד לספור מחדש את הקולות שקשורים בה ובדיכטר. עד הדיון כל ההליך מוקפא

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 25/01/15 16:06 ה בשבט התשעה

חוטובלי עתרה נגד ספירת הקולות מחדש
פלאש 90, צילום: פלאש 90

סאגת הבחירות המקדימות בליכוד עוד לא הגיעה אל סופה. סגנית שר התחבורה, ציפי חוטובלי, עתרה לבית המשפט, כדי למנוע את הספירה המחודשת של הקולות. השופט קבע כי מחר ב-14:00 יערך דיון בבית המשפט בנוכחות חוטובלי ודיכטר שמתמודד מולה על המקום ה-20.

בינתיים, עד הדיון בעתירה לא תהיה ספירה חוזרת וחוטובלי היא זו שממוקמת במקום הריאלי לכנסת.

כזכור, החליט במוצאי שבת ראש בית הדין העליון של הליכוד מיכאל קליינר על ספירה מחודשת של הקולות הקשורים לדיכטר וחוטובלי במטרה להגיע למסקנה סופית בנושא ולשקף את רצון הבוחר. בית הדין נימק את החלטתו לאור העובדה שמדובר בהפרשי קולות קטנים.

ציפי חוטובלי הגיבה להחלטת קליינר שהגיעה בניגוד להחלטת השופט מנחם נאמן: "השופט נאמן וועדת הבחירות קיבלו החלטה שאני במקום ה-20 לאחר שבועיים שהתיק עמד לפתחם ולאחר שבפועל ביצעו ספירה חוזרת של הקולות. ערעורו של דיכטר הוא חוסר יכולת לקבל את רצון הבוחר”.

"למר קליינר אין כל סמכות לשנות את החלטת השופט נאמן, יתרה מכך החלטתו היא בעייתית גורמת נזק לתנועה ומייתרת את העבודה היסודית שעשה השופט וועדת הבחירות. השופט הכריע כי מתפקדי הליכוד הציבו אותי במקום ה-20 ברשימה ולכן זה מה שיקרה בפועל".