תוצאות פריימריז הליכוד: חוטובלי ופייגלין נשארו בחוץ

לאחר ספירת רוב הצבעות בפריימריז, נראה כי בנוסף למשה פייגלין, ייתכן ולא נראה גם את ציפי חוטובלי בכנסת הבאה

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 01/01/15 17:48 י בטבת התשעה

תוצאות פריימריז הליכוד: חוטובלי ופייגלין נשארו בחוץ
פלאש 90, צילום: פלאש 90

בשבוע שעבר נטען שציפי חוטובלי היא מועמדת ראויה לתפקיד שרה, אך היום (ה') הכריעו המצביעים כי היא תאלץ לראות את הכנסת הבאה מעל מרקע הטלוויזיה.

בתום ספירת יותר מ-90% מהקולות בפריימריז הליכוד, עולה כי במקום הראשון יוצב שר הפנים גלעד ארדן ואחריו במקום השני יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין. אחריהם, בפער של כמה אלפי קולות נמצא השר ישראל כץ, אחריו נמצאים מירי רגב, סילבן שלום ומשה יעלון. זאב אלקין במקום השביעי.

באופן מפתיע, חוטובלי שסומנה בשבועות האחרונים כמועמדת כמעט בטוחה לתפקיד שרה, נדחקה למקום לא ריאלי בבחירות המקדימות לליכוד, ואלא אם יקרה נס היא לא תיכנס לכנסת הבאה.

חבר כנסת נוסף שמצא את עצמו מחוץ לכנסת לאחר ה-14 במרץ הוא משה פייגלין, שנדחק כלפי מטה, כפי הנראה בשל דילים ורשימות חיסול מצד חברי מרכז הליכוד. פייגלין עצמו התייחס לנושא הבוקר (ה') ואמר “הבוקר אני חש חובה עמוקה להודות מקרב לב, לפעילים, למתנדבים ולתורמים הרבים, שהתגייסו ופעלו למען הרעיון אותו אנו זוכים להוביל - במסירות נפש בלתי רגילה. אני מחבק ומעריץ את כולכם ומבטיחכם נאמנה, כי למרות הצל המעיב על טוהר הבחירות - ותהנה אשר תהנה התוצאות - אנו לא מסירים לרגע את עיננו מן המטרה וממשיכים ומקימים ללא לאות ובשמחה, מנהיגות אמונית למדינת ישראל".

הרשימה המלאה:

1. בנימין נתניהו
2. גלעד ארדן
3. יולי אדלשטיין
4. ישראל כץ
5. מירי רגב
6. סילבן שלום
7. משה בוגי יעלון
8. זאב אלקין
9. צחי הנגבי
10. דני דנון
11. משורין
12. יובל שטייניץ
13. גילה גמליאל
14. יריב לוין
15. אופיר אקוניס
16. ביתן שפלה
17. חיים כץ
18. ג׳קי לוי
19. מחוז דן
20. אבי דיכטר
21. ירושלים
22. מיקי זוהר
23. שיבוץ רה"מ
24. איוב קרא
25. נאווה בוקר
26. ציפי חוטובלי
27. נגוסה אברהם

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן