מטות ערים: זאב אלקין, חבר הכנסת היעיל ביותר בליכוד

במסגרות דו"ח מטות ערים עלה כי חבר הכנסת אלקין היה היעיל ביותר עבור הישגי הימין במחצית השנייה של שנת 2014 כשלזכותו נמנו 24 הישגים

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 25/12/14 14:57 ג בטבת התשעה

מטות ערים: זאב אלקין, חבר הכנסת היעיל ביותר בליכוד
יחצ, צילום: יחצ

בדירוג דו"ח מטות ערים הרביעי לכנסת ה-19 שהתפרסם היום (ה') עולה, כי יו"ר ועדת חוץ וביטחון ויו"ר סיעת הליכוד, ח"כ זאב אלקין, הינו נבחר הציבור היעיל ביותר למען השגת שאיפותיהם של מצביעי הימין בישראל. עורכי הדו"ח זקפו לזכותו 24 הישגים, כשבמהלך כהונתה של הכנסת ה 19 כולה הגיע אלקין למספר שיא של 147 הישגים.

מטרת הדו"ח היא אפיון וכימות הישגיהם של נציגי הימין בכנסת לפי מספר ערכים ופרמטרים הנקבעים מראש, וביניהם בנייה והתיישבות, פעילות למען יו"ש, ענייני ביטחון, מלחמה בטרור, הסברה וחקיקה לאומית, סוגיית ירושלים והר הבית, הזירה המדינית, ההתמודדות עם ה"גיס החמישי" והזירה המשפטית. אחרי אלקין, למקום השני הגיע יריב לוין, ולאחריו משה פייגלין, ציפי חוטובלי ודני דנון.

זאב אלקין: "שמחתי לקבל את הדו"ח המסכם של מטות ערים. בעשייה היומיומית הרבה והשוטפת קשה לפעמים לראות את התמונה הכללית, אך טוב מדי פעם לעצור ולראות את הדברים בפרספקטיבה רחבה. חשוב לציין, שאני פועל למען הערכים שאני מאמין בהם לא בשביל דו"ח כזה או אחר, אך ברור כי תוצאות הדוח הן זריקת עידוד להמשך העשייה. אני מודה על ההערכה וההוקרה לה אני זוכה על פועלי למען האינטרסים של המחנה הלאומי ומצביעי הימין בישראל, ומבחינתי ההישג הגדול הוא שהדברים נעשים בעקביות ובהתמדה במשך שנים רבות. אני מקווה ומתכוון להמשיך בכך בכל הכח גם בכנסת הבאה".

מטות ערים: "מאז ששמענו על הקדמת הבחירות עבדנו יום ולילה כדי להספיק להוציא את הדו”ח. אסור שציבור המתפקדים יהיה תלוי ב'בוסים' במקומות העבודה שאומרים להם למי להצביע לפי דילים ולא לפי עובדות. מתפקדים הם לא רובוטים ודו”ח מטות ערים הוא מעין מתנה אישית שמעניקה לכל אדם ואדם עובדות מוצקות על המועמדים במקום תעמולה עבשה. השמאל מדבר על דמוקרטיה, אנחנו עושים. כל ישראלי בעל זכות הצבעה בבחירות המקדימות מוזמן לקרוא את הדו”ח בביתו ולהחליט בשקט למי להצביע. אז מה אם מישהו דחף לך פתק ליד ערב לפני הפריימריז ודרש ממך להצביע כך וכך? תחייך אליו בנימוס - ותצביע איך שאתה החלטת!! אזרח יקר - קח את גורלך ואת גורל ילדיך בידיך, רק אתה תחליט על עצמך למי תצביע בפריימריז כי זה בנפשנו, הרי מדינת ישראל תמיד בסכנה. זה המסר שלנו".