כוכב אנדרדוס לא צפוי להתמודד בפריימריז הבית היהודי

פרסום ראשון: ביום שלישי הודיע מתן צור כי יתמודד לפריימריז הבית היהודי, אך בפועל מדובר בקמפיין לחברה מסחרית. צור מכחיש: "אני מתמודד"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 18/12/14 18:03 כו בכסלו התשעה

מתן צור רץ לפריימריז הבית היהודי? כנראה שלא. בתחילת השבוע הודיע מתן צור, חבר קבוצת הבידור אנדרדוס, כי הוא מתכוון להתמודד בפריימריז של מפלגת הבית היהודי. "החלטתי להתמודד בפריימריז של הבית היהודי", כתב צור בדף הפייסבוק שלו. "למה? יש הרבה סיבות, כמובן. הסיבה העיקרית היא, שאני מרגיש שאין מתמודד שמייצג את ציבור הצעירים באופן מובהק, והולך להילחם עבור סטודנטים ועבור משפחות צעירות גם יחד. יש מן הסתם מגוון חסרונות בגיל צעיר (זה לא מכבר ציינתי עשרים ושש), אבל אני מאמין שהגיל גם מביא איתו אנרגיות משלו, ולא פחות חשוב מזה, פרספקטיבה שונה. זוגות צעירים שרוצים לקנות היום בית יודעים שאין מה להשוות בין המצב הנוכחי למצב לפני עשור".

צור טען כי בשבוע האחרון נפגש עם כמה מבכירי הבית היהודי, על מנת לבדוק אם יזכה לתמיכה, אך בבית היהודי מכחישים כי צור פנה אליהם וכי שוחח עם בכירים במפלגה. כמו כן דובר הבית היהודי ציין כי צור לא פנה לקבלת טפסי התמודדות או מידע הנוגע להליך הבחירה.

(צילום מסך)

ל'כיפה' נודע כי בניגוד לטענותיו של צור, הוא לא מתכוון לרוץ לפריימריז, וכי מדובר במיזם של מגזין מוצ"ש, מבית מקור ראשון. עד כה זכה הקמפיין להצלחה מועטה ורק כ500 אנשים הצטרפו לדף הפסייבוק שפתח.

בתגובה לפניית כיפה אמר מתן צור כי לא מדובר בקמפיין של הבית היהודי או של מי מהמתמודדים. "אני מתמודד מתוך תחושת שליחות, וכי אני באמת ובתמים מאמין שצריך שיהיה מי שידאג לצעירים ולפריפריה. הביורוקרטיה עדיין לו בוצעה ולכן בבית היהודי לא מכירים את המהלך" התעקש צור.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן