Warning: implode(): Invalid arguments passed in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/cpt/maamar/single.php on line 105
הנח"ל החרדי מציג: יום לימוד תורה חודשי בפקודה - כיפה

הנח"ל החרדי מציג: יום לימוד תורה חודשי בפקודה

מפקד הגדוד קבע כי מאות חיילי הנח"ל החרדי יתכנסו מדי חודש באחד המוצבים בגזרה וילמדו תורה ברוח הזמן והמקום

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 27/11/14 16:37 ה בכסלו התשעה

הנח"ל החרדי מציג: יום לימוד תורה חודשי בפקודה
פלאש 90, צילום: פלאש 90

סגן אלוף אורי לוי, מפקד גדוד נצח יהודה של הנח"ל החרדי, קבע כי בגדוד ייערך יום לימוד תורה בכל ראש חודש, החל מראש חודש טבת. נוהל זה מצטרף לנוהל סיום מסכת בסיום כל אירוע משמעותי בגדוד, אותו קבע סא"ל לוי עם כניסתו לתפקיד.

לפי הנוהל החודש, מאות מחיילי גדוד הנח"ל החרדי יתכנסו באחד מהמוצבים של הגדוד בגזרה מדי חודש בחודשו, ללימוד תורה בנושאים ברוח הזמן והמקום. כך עבור ראש חודש כסלו ייבנה לו"ז שיעורים בנושא חנוכה, גבורה ונסים, בעוד ראש חודש שבט יעסוק בפרות הארץ.

רבני עמותת הנח"ל החרדי, המלווים את החיילים החרדים במהלך שירותם, ברכו על ההחלטה של סא"ל לוי. "גדוד נצח יהודה הוא סמל ומופת לשילוב הנכון בין שמירת תורה ומצוות ושמירת אורח החיים החרדי לבין השירות בצה"ל. השילוב הזה מתאפשר, בין היתר, בזכות המפקדים של הגדוד לדורותיהם והמפקד הנוכחי, סא"ל לוי, שהקפידו תמיד - לצד השיפור המתמיד בביצועים הצבאיים של הגדוד - להעלות כל העת גם את רמתו הרוחנית, בבחינת 'מעלין בקודש', כדברי חז"ל" נמסר בשם הרבנים.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן