מיכאל בן ארי: אנשי מקור ראשון מחרימים אותי

בן ארי מאשים כי חגי סגל והעיתון מקור ראשון מחרים את מאמריו ודוחק אותו למעמד של 'כותב מכתבים למערכת'. "הם מגויסים לטובת הימין ׳הנאור והיפה׳". חגי סגל בתגובה: "לא חייב לקבל אוטומטית כל מאמר שלו"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 27/11/14 12:32 ה בכסלו התשעה

מיכאל בן ארי: אנשי מקור ראשון מחרימים אותי
מקור ראשון, צילום: מקור ראשון

מתקפה חריפה מצד חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי נגד העיתון 'מקור ראשון'. "מחרימים אותי בעיתון מקור ראשון. כל פעם יש להם תירוצים אחרים אבל בשורה התחתונה פעם אחר פעם אני שולח מאמרים למקור ראשון, ובכל פעם נדחה בתירוץ אחר, או בסוג של ׳עוף לנו מהעיניים׳, ותכתוב מכתבים למערכת", הוא מאשים.

בן ארי יצא למתקפה על עורך העיתון חגי סגל והעיתון מקור ראשון לאחר שסגל דחה מאמר שלו הנוגע למשחק הכדורגל 'של בית"ר ירושלים מול בני סכנין. בתגובה לשאלתו של בן ארי האם אפשרי לפרסם את המאמר כתב לו סגל בהודעה "מיכאל שלום רב. תראה, המדור הפובליציסטי מלא. כתוב 300 מילה, נפרסם בהבלטה במדור המכתבים", אך מתברר כי בן ארי לא מוכן לקבל את התגובה.

בפוסט חריף אותו פרסם בן ארי בדף הפייסבוק שלו המונה אלפי עוקבים הוא תקף את חגי סגל והאשים אותו בכך שהוא דוחק אותו למדור 'מכתבים למערכת' במקום לתת לו במה כפי שלטענתו הוא צריך לקבל. בנוסף, האשים את ערוץ 20 ואת העיתון ישראל היום בכך שאינו מקובל שם. "שוב ושוב אני נשאל, למה אני לא כותב בעיתון ׳הימין׳, מקור ראשון. התשובה היא: אותה סיבה שמעולם לא יתנו לי לכתוב בישראל היום, ולא יזמינו אותי לערוץ 20 (מלבד פעם אחת חריגה)".

"כלי תקשורת אלו מגויסים לטובת הימין ׳הנאור והיפה׳. זה שמדבר על 99.9% נאמנות של אזרחי ישראל הערבים", הוא מאשים. "מאמר שלי או ראיון איתי יכול לקלקל להם את התדמית. או לפקפק את הימין שרץ אחרי מנהיגים מפוקפקים כמו רובי ריבלין", כתב.

"מילא אתה לא נותן לי לפרסם אבל גם רודף אותי", הוא מוסיף ותוקף את סגל בשיחה עם 'כיפה'. "האמירה שלי היא מכתבים למערכת? אני במקום הזה? כשרציתי לפרסם מאמר על יורם כהן (ראש השב"כ ח"ג) הוא אמר שהרבה כתבו, פעם הוא הוריד מילת ביקורת שלי על בנט. אין ספק שהוא נגדי. אין בכך שום שאלה. אני מוריד עכשיו את הכפפות כי ברור לי שבבחירות הם יתקפו אותי בלי חשבון". לדבריו, הוא מבסס תקשורת אלטרנטיבית הנשענת על עמוד הפייסבוק שלו, על מסר שבועי הנשלח לאלפי כתובות דוא"ל, באתר אינטרנט שיעלה בקרוב לאוויר ובאתרי האינטרנט המגזריים.

חגי סגל, עורך העיתון מקור ראשון, מסר בתגובה: "מיכאל בן ארי שולח מאמרים רבים ואנו שמחים לפרסמם מדי פעם. אני לא חייב לקבל אוטומטית כל הצעה שלו לפרסם מאמר ואני דוחה לא מעט מאמרים בשבוע מתוך קוצר מקום ומשיקולי תוכן. מדהים בעיני שהוא מאשים את כל העולם בכך שהם דוחים אותו".