פניה לראשי ישיבות בירושלים: הגיעו למוסדות הלימודים עם נשקים

המשנה לראש העיר ירושלים דב קלמנוביץ פנה במכתב לראשי ישיבות ומורים במוסדות הלימוד בבירה וביקש מהם להתגייס למשמר האזרחי ולשאת נשק גם בשעות הלימודים

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 23/11/14 10:31 א בכסלו התשעה

פניה לראשי ישיבות בירושלים: הגיעו למוסדות הלימודים עם נשקים
cc by dov kalmanovitz, צילום: cc by dov kalmanovitz

האינתיפאדה בירושלים. המשנה לראש העיר וחבר הבית היהודי דב קלמנוביץ פנה לראשי ישיבות ומנהלי מוסדות בקריאה להחזיק נשק בשעות הלימודים וכן להתגייס למשמר האזרחי.

"ירושלים בירת קודשנו נתונה למתקפת טרור רצחני שלא בוחלת בשום דרך, הפיגוע האחרון בבית כנסת בעת תפילה מהווה עלית מדרגה נוספת בחומרת וברמת הפיגועים", כותב קלמנוביץ, אשר הינו כיום חבר מועצת העיר ירושלים והמשנה לראש העיר. קלמנוביץ היה הפצוע הראשון של האינתיפאדה הראשונה לאחר שנכווה באורח קשה מאוד מפגיעת בקבוק תבערה.

"לא בכדי מנסים המחבלים לפגוע במקום הקודש כיוון שאת מלחמתם הם מבססים על מלחמת דת ומקדשים את ההרג והדם ובמיוחד במקומות רגישים שיצרו תהודה פחד ומורא", הוא כותב.

קלמנוביץ מציין כי ריכוזי תלמידים עלולים להוות יעד אטרקטיבי לפיגוע ועל כן, "על מנת להגביר את ביטחונם של התלמידים אני מבקש ממכם לפנות למחנכים ולתלמידים בכתות הגבוהות בקריאה להתגייס למשמר האזרחי ללמוד כיצד להשתמש בנשק ולתת כתף בשמירה המוסדית והשכונתית".

עוד הוא מבקש "לקרוא למורים בעלי נשקים להביא את כלי נשקם האישיים ולהסתובב עם הנשקים במשך כל יום הלימודים כמובן שיש לנקוט בכל אמצעי הזהירות הנדרשים".