סקר ערוץ הכנסת: רק מנדט אחד בין הבית היהודי לליכוד

בסקר של ערוץ הכנסת עולה כי אם הבחירות לכנסת היו מתקיימות היום, היה הליכוד מנצח בפער של מנדט אחד בלבד מהבית היהודי. האם לבנט יש סיכוי אמיתי להיות ראש ממשלה בכנסת הבאה?

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 20/11/14 13:49 כז בחשון התשעה

סקר ערוץ הכנסת: רק מנדט אחד בין הבית היהודי לליכוד
פלאש 90, צילום: פלאש 90

מנדט אחד בלבד בין הבית היהודי לליכוד, כך עולה מתוך סקר של מכון הסקרים פאנלס פוליטיקס וערוץ הכנסת שמתפרסם היום (ה'). על פי הסקר, אם הבחירות לכנסת היו מתקיימות היום, היה הליכוד מקבל 20 מנדטים, והבית היהודי מיד מאחוריו עם 19 מנדטים.

בחודשים האחרונים רושם בנט עליה מתמדת בסקרים, ונראה כי הציבור רואה בבית היהודי מפלגה שיכולה להיות מפלגת שלטון, כשנפתלי בנט יכול בהחלט להיות ראש ממשלה, כך לפחות על פי הסקר הנוכחי. מהסקר עולה כי מאז שבוע שעבר נחלש הליכוד בשני מנדטים - ל-20 מנדטים בלבד, והבית היהודי מקבל את הקולות ומזנק ל-19 מנדטים.

עוד בסקר: יש עתיד מקבלת 13 מנדטים אם הבחירות לכנסת היו מתקיימות היום, העבודה וישראל ביתנו עם 13 מנדטים כל אחת, מפלגתו החדשה של משה כחלון עם 9 מנדטים, מרץ עם 8 מנדטים, מרצ עם 8 מנדטים, יהדות התורה מקבלת 8 מנדטים, ש"ס עם 7 מנדטים, מפלגת התנועה מקבלת 4 מנדטים בלבד, והמפלגות הערביות מקבלות יחד 11 מנדטים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן