הנרצחת בגוש עציון נפצעה בעבר בפיגוע דקירה

דליה למקוס שנרצחה בצומת אלון שבות הייתה מעורבת ב2006 בפיגוע דקירה בצומת גוש עציון ונפצעה באורח קל. בטוקבק זועם שאלה לאחר הפיגוע: "איפה היו נשות מחסום ווטש כדי לצלם את הדקירה?"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 10/11/14 19:58 יז בחשון התשעה

הנרצחת בגוש עציון נפצעה בעבר בפיגוע דקירה
חנן גרינווד, צילום: חנן גרינווד

דליה למקוס, בת ה25, נרצחה בפיגוע דקירה הערב (ב') בצומת אלון שבות, אך מתברר כי גם בעבר הייתה מעורבת בפיגוע דקירה רק קילומטרים ספורים מהמקום בו נרצחה, כך חושפת סוכנות הידיעות תצפית. בפברואר 2006, עמדה למקוס בצומת גוש עציון כשמחבל תקף אותה ועומדים נוספים בטרמפיאדה במקום.

בטוקבק זועם באתר nrg כחודש לאחר שנפגעה באורח קל כתבה למקוס "לפני כחודש ב28.2.2006 עמדתי בצומת גוש עציון כש''לפתע'' בא מחבל והחל לדקור את העומדים בטרמפיאדה אני הייתי בין השני אנשים שנדקרו בנס לא נפגעתי קשה והפצוע השני ב''ה מחלים".

"אבל איפה היו נשות מחסום ווטש כדי לצלם את הדקירה? איפה???", זעמה למקוס. "המחסומים האלו הוצבו בכדי למנוע פיגועים שבאחד מהם נפגעתי אני כי המחסום שבצומת גוש עציון רחוק מהטרמפיאדה".

בטוקבק נוסף באתר באוגוסט 2012 כתבה למקוס "בתור מישהי שנדקרה, והייתה במשפט של המחבל אני יכולה להגיד שזה קו ההגנה המרכזי ''אכלו לי, שתו לי, התנכלו לי כי התאהבתי בבת של השכן/ כי אני תלמיד גרוע לכן הלכתי לדקור יהודים לא הייתה לי כוונה לעשות את זה רק רציתי שכל זה יפסק רציתי להיתפס ולהגיע לכלא הישראלי'' שאגב למחבלים האלה הוא כלא ברמה של מלון. קשר עם המשפחה יש להם (לא כמו לגלעד שליט)לימודים אקדמאים יש. טלוויזיה יש. ספרים יש. הם לא נמצאים בבידוד והתא שלהם מרווח כי יש זכויות למי שדוקר יהודים. העוול זועק לשמיים....".