רבנים לנתניהו: מחזקים אותך על עמידתך על כבודה של ירושלים

הרב דב ליאור והרב דוד חי הכהן שיגרו מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו בו חזקו אותו על עמידתו בנושא ירושלים מול ארה"ב. "זוהי דרכנו מאז אברהם אבינו"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 30/10/14 19:00 ו בחשון התשעה

רבנים לנתניהו: מחזקים אותך על עמידתך על כבודה של ירושלים
אילוסטרציה: פלאש 90, צילום: אילוסטרציה: פלאש 90

הרב דב ליאור והרב דוד חי הכהן שיגרו מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו הערב (ה') בו חזקו אותו על עמידתו בנוגע לירושלים מול ארצות הברית. כזכור, לאחרונה הותקף נתניהו בחריפות על פעילותו לבנייה בירושלים ואף גורמים בבית הלבן לעגו לבנו וטענו שיש לנתניהו תסמונת אספרגר.

"אנו פונים אליך בשם אלפים ורבבות מעמנו שזכו בזכותך להרמת ראש ולהרגשת קוממיות אמיתית בזכות עמידתך המוצקת על כבודה וזכותה של אומתנו על ירושלים עיר הנצח ועל ארצנו ארץ חמדה", כתבו שני הרבנים.

"הרינו לברכך בברכת כה לחי, חזק ואמץ בדברים הברורים והאמיצים מול כל אומות העולם גם יחד, זוהי דרכנו מאז אברהם אבינו אבי אומתנו שהיה מעבר אחד כאשר כל העולם היה מהעבר השני", הוסיפו הרבנים.

"נזכיר נא כי גבורתו של אברהם נמשכה מתום אמונה במלך העולם שהיא שורש הגבורה וחוסן העמידה . הוא זה שהיה הראשון שגייר גרי אמת וצדק, ולא חשש גם מעזיבתו של בן אחיו שלא היה נאמן לאמונת ישראל", כתבו כשהם מתייחסים לחוק הגיור אליו אמר נתניהו כי יתנגד.

"בדרכו זו של אברהם חשוב גם בדורנו לעמוד איתן על ייחודו של עם ישראל וזה ייתן לכולנו את היכולת לעמידה איתנה מול הקמים עלינו". ד' הנותן תשועה למלכים הוא יגן עליך וימלא אותך בחיל ובחוסן למען עמו, למען תורתו ולמען ארצו ועל ידך תהיה ישועתנו".