בכיר עיתון יתד נאמן על יהודה גליק: אסור לשכוח שמדובר ביהודי המחטיא את הרבים

אין להם גבול. העיתונאי בני רבינוביץ, מבכירי עיתון ´יתד נאמן´ המשמש כדובר בית הרב שטיינמן אמר כי "עם כל התפילות לרפואתו אסור לנו לשכוח שמדובר ביהודי המחטיא את הרבים מדי יום"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 30/10/14 12:05 ו בחשון התשעה

בכיר עיתון יתד נאמן על יהודה גליק: אסור לשכוח שמדובר ביהודי המחטיא את הרבים
פלאש 90, צילום: פלאש 90

לא יאומן. בעוד יהודה גליק נאבק על חייו לאחר שמתנקש ערבי ירה בו בתום כנס נאמני הר הבית במרכז מורשת בגין, דיבר הבוקר (ה') העיתונאי בני רבינוביץ, מבכירי עיתון 'יתד נאמן' המשמש כדובר בית הרב שטיינמן, ממנהיגי הציבור הליטאי, ברדיו קול ברמה, ובחר לתקוף את גליק על פעילותו להבאת יהודים להר.

"יהודה גליק חוטא ומחטיא וההתגרות של אנשי הימין הם שגורמים לערבים לרצוח והם אשמים בפיגועים ובקורבנות. מה מצפים, מהערבים שלא ירצחו? עם כל הכבוד ועם כל התפילות לרפואתו של יהודה גליק, אסור לנו לשכוח שמדובר ביהודי שמחטיא את הרבים מדי יום באיסור כרת. אנחנו מדברים על יהודי שלקח על עצמו מפעל חיים של להחטיא יהודים ולהעלות אותם להר הבית ויעברו על איסורי כרת פשוטו כמשמעו", אמר רבינוביץ.

פעיל הימין עו"ד איתמר בן גביר שהיה אף הוא על הקו הגיב על הדברים בזעם ואמר "מה שאתה עושה זה לתת הכשר לרצח. יש לנו לא מעט פוסקי הלכה גדולי דור. אל תזלזל בהם. זו לא שאלה הלכתית. כשיהודי נרצח בגלל שהוא יהודי לא מקובל עלי שאתה אומר 'כן אבל'. מה זה האבל הזה?! אתה לא מבין שהם רוצים להרוג את כולנו? זה לא קשור ליהודה גליק. איך אתה לא מתבייש?

רבינוביץ: "בגלל שאנחנו יודעים שהם רוצים להשמיד את כולנו אנחנו צריכים לשחק לידיים שלהם? הפעולות שאתה וחבריך עושים נותנים נשק בידי המחבלים לרצוח אותנו".

האזינו להקלטה המלאה:

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/1030201440473.mp3[/embed]