Warning: implode(): Invalid arguments passed in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/cpt/maamar/single.php on line 105
בנט: אל אויב שרוצח תינוקות צריך להתייחס בהתאם - כיפה

בנט: אל אויב שרוצח תינוקות צריך להתייחס בהתאם

חברי הכנסת זועמים בעקבות הפיגוע בירושלים ומפנים אצבע מאשימה כלפי התנהלות המשטרה. "מדיניות שאינה פועלת לעצירת בקבוקי התבערה מעודדת פורעים ומובילה לפיגועי דריסה וירי"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 22/10/14 18:56 כח בתשרי התשעה

בנט: אל אויב שרוצח תינוקות צריך להתייחס בהתאם
הלל מאיר, סוכנות הידיעות תצפית, צילום: הלל מאיר, סוכנות הידיעות תצפית

השר נפתלי בנט התייחס הערב (ד') לפיגוע הדריסה בירושלים בו נהרגה תינוקת בת שלושה חודשים. לדבריו, "נקמת דם תינוקת בת שלושה חודשים לא ברא השטן. משטרת ישראל והמשרד לבטחון פנים צריכים להתייחס אל כל זריקת אבנים כאירוע טרור. אל כל שורף תחנת רכבת כטרוריסט. אל אויב שהוא רוצח תינוקות צריך להתייחס בהתאם".

חבר הכנסת מוטי יוגב התייחס גם הוא לפיגוע והאשים את משטרת ישראל באחריות לנעשה בשל מדיניות מקילה. “פורעים ערביים הרימו ראש בירושלים גם כתוצאה ממדיניות מוטעת של המשרד לביטחון פנים ומשטרת ישראל. מדיניות שמכיל יידויי אבנים על יהודים, מובילה לבקבוקי תבערה וירי זיקוקים בכינון ישיר. מדיניות שאינה פועלת ויוזמת עצירת זריקת בקבוקי התבערה והזיקוקים מעודדת את הפורעים ומובילה לפיגועי דריסה וירי".

לדברי יוגב, “על השר לביטחון פנים והמפכ"ל לא רק להקצות כוחות מיוחדים בירושלים אלא גם להסכים למוכנות צה"ל לסייע בכוחות מיוחדים תחת פיקוד משטרת ישראל. על השר לביטחון פנים והמפכ"ל לאשר מדיניות פעולה רחבה הרבה יותר למפקדים ולכוחות המשטרה בשטח, להציב את המפקדים הטובים ביותר במזרח ירושלים ובעיקר לגבות אותם בפעילותם, למגר ולהכריע את הטרור בירושלים ולהשיב את הביטחון לכל רחבי העיר".

השר אורי אריאל: "האלימות בירושלים הגיעה היום לשיא. המציאות בחודשים האחרונים של אירועי אלימות חוזרים ונשנים בירושלים על ידי בני מיעוטים חייבת להיפסק. זה התחיל מזריקות אבנים ובקבוקי תבערה והמשיך להידרדר, והיום לצערנו דם יהודי נשפך. אני דורש מראש הממשלה ומהשר לבטחון פנים לפעול בתקיפות נגד מי שפוגע באזרחי ישראל. ולתגבר את הכוחות בירושלים ולטפל בצורה הקשה ביותר בהידרדרות הביטחון בעיר הבירה"

חבר ועדת החוץ והביטחון ח"כ יוני שטבון: "לא ייתכן שבירת ישראל תהפוך למקום לא בטוח ליהודים. הקלות הבלתי נסבלת שבה מתבצעים הפיגועים בירושלים היא דבר שאסור לעבור עליו בשתיקה. מוכרחים להשיב את כוח ההרתעה שלנו, ויפה שעה אחת קודם. זה לא רק עניין של ריבונות, זה עניין של חיי אדם ממש".

ח"כ ניסן סלומינסקי: היום הטרור הרים ראש ופגע בעורק החיים בירושלים. הגיע הזמן לשים סוף לאינתיפאדה "השקטה" ולהחזיר את הבטחון לרחובות העיר ירושלים. שוב הוכח שכל ויתור שנעשה בירושלים בכלל ובהר הבית בכלל מתפרש בצד שני כחולשה מדינית ומגביר את הטרור . הגיע הזמן שממשלת ישראל תתן הנחיות ברורות ואמצעים לכוחות הבטחון לפעול נגד המתפרעים.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן