הרב אליהו בראיון לכיפה: מאחל בהצלחה לרבנים הראשיים לירושלים

הרב שמואל אליהו בראיון ראשון ל'כיפה' לאחר הבחירות לרבנות ירושלים: "ידעתי שיש סיכוי שאפסיד ואני מקבל את זה. אני מאחל בהצלחה לרבנים הראשיים לירושלים וחוזר לעבודה האינטנסיבית בצפת

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 22/10/14 17:56 כח בתשרי התשעה

הרב אליהו בראיון לכיפה: מאחל בהצלחה לרבנים הראשיים לירושלים
פלאש 90, צילום: פלאש 90

ביום שלישי בערב הרב שמואל אליהו, המועמד לתפקיד רב העיר ירושלים, היה בכותל המערבי והתפלל. רגע לפני היוודע תוצאות הבחירות לרבנות ירושלים הכל היה פתוח ואין ספק שהרב אליהו היה קרוב. 18 מחברי הגוף הבוחר הצביעו לו, 28 לרב עמאר ו-2 הצביעו לרב אמסלם. עוד קצת והוא היה מנצח.

יממה לאחר הבחירות לרבנות ירושלים תפסנו לשיחה ראשונה ובלעדית את הרב אליהו שאומר: הציבור אמר את דברו. "לא הופתעתי מהתוצאות של הבחירות. ידעתי שיש סיכוי שאפסיד ואני מקבל את זה”.

"אני מאחל לרבנים הראשיים את כל ההצלחה שבעולם. שיצליחו לגשר על הפער שנוצר במשך 11 שנה. היו הרבה דברים שלא טופלו ושצריך לטפל בהם. שידעו לעבוד בהרמוניה, שידעו לגשר בין כל המגזרים. שניהם גדולים בתורה וראויים מאוד. אני מאחל להם רק הצלחה", אומר הרב אליהו.

לדבריו, הוא חוזר בשמחה לצפת להשלים את הפערים. "אני נמצא כעת בצפת, באמצע עבודה. צריך להשלים את הפערים שנוצרו בשבוע האחרון וכבר אתמול בלילה חזרנו לשגרה. אני מקבל את התוצאות בשמחה. זה מה שהציבור רצה וזה מה שהוא קיבל. אני מקבל את התוצאות וממשיך קדימה. שמעתי שהייתה פעם בסדום אישה שהסתכלה אחורה והפכה לנציב מלח. קדימה. מסתכלים קדימה".