לקראת פרויקט השבת הבינלאומי: רמי לוי ימכור ביום שישי חלה בשקל

איש העסקים רמי לוי הודיע כי החליט לתמוך בפרויקט השבת הבינלאומי, במהלכו ישמרו שבת ביותר מ-350 מקומות בעולם, וימכור חלות בשקל ביום שישי הקרוב. "אין יותר חשוב משמירת השבת"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 22/10/14 12:04 כח בתשרי התשעה

לקראת פרויקט השבת הבינלאומי: רמי לוי ימכור ביום שישי חלה בשקל
פלאש 90, צילום: פלאש 90

רמי לוי המייסד והבעלים של " רמי לוי שיווק השקמה" הודיע כי החליט למכור חלה לשבת בשקל אחד בלבד, כחלק מההתארגנות הכלל עולמית הקוראת ליהודים ברחבי העולם לשמור את השבת הקרובה במסגרת פרויקט השבת הבינלאומי KEEPING IT TOGETHER. לדבריו המטרה היא "גם לקחת חלק בפרויקט, גם לעזור לאלה שאין להם וגם כי אין יותר חשוב משמירת השבת!"

פרויקט השבת - "KEEPING IT TOGETHER", מגיע השנה לישראל ויערך ב - 350 ערים ברחבי העולם בעת ובעונה אחת. מדובר בפרויקט שהחל ביוזמתו של הרב וורן גולדשטיין, הרב הראשי של דרום אפריקה, במסגרתו פעל הרב לשמירת שבת אחת בקרב כמה שיותר מחברי הקהילה היהודית, בחודש אוקטובר 2013. ערים רבות בדרום אפריקה הצטרפו לפעילות ולמעלה מ- 55,000 משתתפים לקחו חלק בשמירת השבת הגדולה של דרום אפריקה, רבים מהם עשו זאת לראשונה בחייהם.

בראיון ל'כיפה' אמר הרב גולדשטיין כי "מדובר במהלך היסטורי. יש 1500 קבוצות ב-350 ערים ברחבי העולם שעוסקים בהכנות לשבת. מדובר על קבוצות בקהילות יהודיות בבונוס איירס, בניו יורק, מיאמי, דאלאס, טורונטו, מקסיקו סיטי, סידני ומלבורן באוסטרליה ומקומות רבים נוספים. אנחנו מעריכים שלא פחות ממיליון אנשים ישמרו שבת בכל תפוצות העולם".

הפיכת המיזם לאירוע בינלאומי היא תוצאה של פניות רבות שקיבל הרב גולדשטיין מרבנים של קהילות יהודיות ברחבי העולם. עד כה, כ-360 ערים תשתתפנה בפרויקט ולשם כך נבנה מערך שלם של שיתוף תכנים, הפעלות, מדריכים וסרטונים.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן