רב העיר קריית אתא התפרע ושבר ציוד במועצה הדתית

עובדי המועצה הדתית בקריית אתא טוענים כי רב העיר, הרב אליהו מיימון, התפרע במועצה הדתית, הפך ריהוט, שבר ציוד ותקף מילולית את המזכירה ומנהל מחלקת הכשרות

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 01/10/14 12:46 ז בתשרי התשעה

רב העיר קריית אתא התפרע ושבר ציוד במועצה הדתית
אילוסטרציה: פלאש 90, צילום: אילוסטרציה: פלאש 90

רב העיר קריית אתא, הרב אליהו מימון, השתולל במשרדי המועצה הדתית בעיר לאחר שהמזכירה ביקשה לקבל אישור להעביר מסמך לחתימתו, כך מתפרסם היום (ד') באתר חדשות 0404.

לטענת רפי אילוז, עובד המועצה הדתית "הכל החל לאחר שהרב מימון ביקש לחתום על תעודת כשרות למסעדת הפינה בעיר. משרד הדתות אישר רק לרב דיסקין לחתום על תעודות וקבע כי הוא החותם, אבל למען שלום בית לא אכפת היה לרב דיסקין שהרב מימון יחתום. הוא הגיע למשרד ופנה למזכירה ואחרי שהיא אמרה לו שרק תבקש את אישורו למסור לו את התעודה, הוא פשוט נתקף בטירוף והחל להשתולל".

לדברי אילוז "הרב מימון צעק עליי ועל המזכירה 'יא כלב, מי את? כלבה בת כלבה. אהרוג אותך ואת הרב דיסקין'. אח"כ הוא התפרע ושבר דברים בלובי המשרד. זרק את המקלדת, שבר את מסך המחשב, העיף את הניירות על הריצפה ופשוט הפך פה את הכל".

בעקבות המקרה נזקקה המזכירה לטיפול רפואי לאחר שלקטה בהלם ובחרדה ואילוז מספר כי "היא לא מפסיקה לבכות". במחלקת הכשרות של המועצה אומרים כי נעשתה פנייה למשטרה ותוגש נגד הרב מימון תלונה. הרב מימון סירב להגיב לדברים ואמר 'אני לא מדבר עם חדשות'.