דברי שיר: אין כניסה לספר החדש של הרבנית מלכה פיוטרקובסקי

הספר החדש של הרבנית פיוטרקובסקי? לא בחנויות הציונות הדתית. ל'כיפה' נודע כי ב'דברי שיר' לא מוכרים כרגע את הספר החדש. בחנויות טוענים שיש בעיה ולא ברור האם יימכר בחנויות

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 18/09/14 12:12 כג באלול התשעד

מדוע הספר של הרבנית מלכה פיוטרקובסקי לא נמכר בחנות 'דברי שיר'?לפני מספר שבועות פורסם ספרה החדש של הרבנית פיוטקובסקי 'מהלכת בדרכה'. בין היתר עוסקת בספר אשת ההלכה בנושאים הקשורים לעולמן ההלכתי של נשים.

ל'כיפה' נודע כי למרות התשבחות שהרעיפו על הספר, יש מי שלא מוכן, כרגע לפחות, להוציא אותו לשיווק. ברשת חנויות התרבות 'דברי שיר' לא יימכרו הספרים של הרבנית, זאת למרות שמדובר בספר הלכתי לכל דבר, של אשת הלכה ידועה במגזר. למערכת כיפה הגיעו תלונות על כך שהספר לא נמכר בחנויות ולא ברור האם יימכר כלל.

לא ברור מדוע הספר לא נמכר בחנויות, אך ייתכן כי הסיבה היא מכיוון שהספר עוסק בשאלות נפיצות כדוגמת נשים וקיום מצוות, טיפול בחולה, אמירת קדיש על ידי נשים, תכנון ילודה, אתגרי הקיום בארץ, הנהגה ועוד.

בשיחה עם כתב 'כיפה' נאמר בחנות 'דברי שיר' בפתח תקווה' כי "יש איזושהי בעיה עם הספר. לא ברור מה. זה מעורפל. אני לא יודע אם זה בגלל התוכן". בחנות הדגל של החברה בתחנה המרכזית בירושלים היו יותר נחרצים ולשאלה מדוע הספר לא נמצא על המדפים ענו "כי אין פשוט".

מחברת 'דברי שיר' לא נמסרה תגובה