יולי אדלשטיין פתח את שנת הלימודים ביישוב אפרת: לשמר את תחושת האחדות

יו"ר הכנסת נפגש עם תלמידי היישוב אפרת לרגל פתיחת שנת הלימודים וסיפר לתלמידים: "אם היו מספרים לסבא שלי שאהיה יו"ר הכנסת בישראל הוא היה אומר רק בימות המשיח"

חדשות כיפה חנן גרינווד כיפה 01/09/14 12:18 ו באלול התשעד

יולי אדלשטיין פתח את שנת הלימודים ביישוב אפרת: לשמר את תחושת האחדות
מאיר אליפור, צילום: מאיר אליפור

"האחדות שהייתה כאן בקיץ לא תישמר אם לא יהיה מי שישמר אותה", כך אומר יו"ר הכנסת בפגישה עם תלמידי היישוב אפרת לרגל פתיחת שנת הלימודים הבוקר (ב'). יו"ר הכנסת בירך את תלמידי בתי הספר והציע להם לא לקחת כל דבר כמובן מאליו. "לא באתי לספר לכם שיש לכם מנהלים ומורים מעולים וראש מועצה מצוין, אלא אני מבקש מכם שתשימו לב שלא כל דבר ברור מאליו", אמר אדלשטיין, אסיר ציון לשעבר, לתלמידים והוסיף: "אם היו מספרים לסבא שלי שאני אהיה יו"ר הכנסת בישראל הוא היה אומר רק בימיות המשיח תשמרו על התחושה שלא כל דבר ברור מאליו".

"ידוע שהמערכת החינוך באפרת מצוינת ואני בטוח שהילדים יקבלו את מיטב המורים", הוסיף יו"ר הכנסת וציין כי "האחדות שהייתה כאן בקיץ לא תישמר אם לא יהיה מי שישמר אותה. חשוב ששנת הלימודים הנוכחית תהיה שנת עשייה התנדבותית לא רק באפרת אלא למען עם ישראל כולו".

ראש מועצת אפרת, עודד רביבי, אמר לתלמידים בבית הספר עשה חיל: "בפרשה כתוב צדק צדק תרדוף. המשמעות הוא שלא תמיד צריך להיות צודקים אלא צריך להיות חכמים". רביבי ציין כי היום מתחילים ללמוד במערכת החינוך באפרת 48 תלמידים עולים חדשים. "ההורים שלהם עשו מעשה חכם ועלו לארץ ישראל".

ראש מועצת אפרת עודד רביבי התייחס בדבריו ל-48 התלמידים החדשים ממשפחות שעלו ארצה בחודשים האחרונים ישירות ליישוב המתפתח "ההורים שלכם עשו מעשה חכם שעלו ארצה". בבית הספר 'אורות עציון בנות' ביקש ראש המועצה מהתלמידים להיות בשקט ושאל אותם מה הם שומעים. "רעש הטרקטורים הוא רעש של בנייה והתרחבות של היישוב".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן