בנט לתלמידי ישיבת מקור חיים: הפכתם לסמל של עם ישראל

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט וח"כ שולי מועלם הגיעו ליום פתיחת הלימודים בישיבת מקור חיים ששכלה שלושה מבניה בחודשיים האחרונים ושוחח עם התלמידים

חדשות כיפה חנן גרינווד כיפה 01/09/14 10:50 ו באלול התשעד

בנט לתלמידי ישיבת מקור חיים: הפכתם לסמל של עם ישראל
פלאש 90, צילום: פלאש 90

יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט הגיע הבוקר (ב') לישיבת מקור חיים לרגל פתיחת שנת הלימודים החדשה. הישיבה בגוש עציון שכלה בחודשים האחרונים שלושה מבניה - גיל-עד שער ונפתלי פרנקל שנחטפו ונרצחו ומ"פ פלס"ר גבעתי בניה שראל שנהרג בעזה.

"ישיבת מקור חיים הייתה ישיבה רגילה במרכאות אבל בקיץ האחרון היא גם הפכה להיות סמל ומקור חיים של עם ישראל. כל אחד ממכם קיבל שתי קילו של אחריות בחודשיים האחרוני", אמר בנט.

"במבצע האחרון המדינה ועם ישראל חזרו לעצמם. הפכנו לעם מאוחד, נחוש ומאמין וגם בשדה הקרב המפקדים היו בראש והיה רצון עז לנוע קדימה, להילחם, לא מתאוות הקרב אלא מרצון להגן על עם ישראל".

"אתם חוד החנית של מדינת ישראל", פנה בנט אל התלמידים והוסיף: “אני מאחל לכולם שנה טובה, שנת לימוד ושנלך בדרך טובה ונכונה".

יחד עם בנט הגיעה גם חברת הכנסת שולי מועלם לישיבת מקור חיים. בדבריה אמרה "עלינו לבחור אם אנחנו מתרכזים במסכנות על מה שקרה לנו או שלמרות הכאב אנחנו בוחרים בחיים ולצעוד קדימה. צריך לזכור שמדובר בתהליך, שום דבר לא קורה מהר. בתהליך הזה היעד הסופי ברור, צריך להסתכל על יום החטיפה ולראות אם אנחנו יהודים יותר טובים עכשיו. האובדן הקשה שחווינו בקיץ הזה מחייב אותנו בבחירה בדרך חיים בין גורל ויעוד . הגורל של חיים כולכם היום והיעוד של 'ואתם דבקים בה'".

(צילום: דוברות שולי מועלם)