למרות המצב: מחנות הקיץ של בני עקיבא לא יבוטלו

לאור הרגיעה בעזה הוחלט ב'בני עקיבא' כי מחנות הקיץ של התנועה לא יבוטלו. 20 אלף חניכים נרשמו למחנות. "חוסנה של המדינה מתבטא בחוסן בחזית ובעורף"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 28/07/14 13:24 א באב התשעד

למרות המצב: מחנות הקיץ של בני עקיבא לא יבוטלו
Shutterstock, צילום: Shutterstock

מחנות הקיץ של בני עקיבא לא יבוטלו. לאחר החלטת הקבינט על הפסקת אש הומניטרית ולאור הרגיעה המסתמנת בין החמאס לצה"ל, הוחלט בבני עקיבא שלא לבטל את מחנות הקיץ הצפויות להתחיל מיד לאחר תשעה באב.

מחנות הקיץ של התנועה נחשבות כשיא השנה מבחינת החניכים לצד ההכנות לקראת שבת ארגון ומדי שנה נרשמים למחנות אלפי חניכים. השנה נרשמו 20 אלף חניכים וחניכות.

"אנחנו גאים בנוער שעסוק בימים אלו בנתינה ועשייה ובכל האתגרים בחברה הישראלית" אומר דני הירשברג, מזכ"ל תנועת הנוער בני עקיבא ומוסיף: " אנו גאים גם בהורים שנתנו אמון ורשמו את הילדים למפעלי הקיץ. חוסנה של המדינה מתבטא בחוסן בחזית ובעורף".

עוד אמר הירשברג: "אנו נמצאים בקשר רציף עם משרד החינוך, פיקוד העורף, חדר המצב ומשטרת ישראל ונכון לעכשיו לא הביעו דרישה לביטול המחנות. אנו נקיים הערכת מצב נוספת לקראת המחנות אך סבור אני כי המחנות יתקיימו כסדרן".

אמש (א') התקשר יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט להירשברג ובירך אותו על ההחלטה. בנט ציין כי על אף המצב הביטחוני בדרום, אין סיבה לבטל אירועים חברתיים בכל הארץ והסביר כי זה הזמן להראות לאלו המחפשים להורגנו כי עם הנצח לא מפחד ועל תנועת בני עקיבא להוות דוגמה לשאר תנועות הנוער שאינה מפחדת.