בנט: ישראל נמצאת בצומת דרכים היסטורי. עכשיו הזמן להכריע

חבר הקבינט השר נפתלי בנט קורא להכריע את החמאס ולפרז את הרצועה מטילים ומנהרות. "אפשר לסיים עם חזית הדרום העזתית אחת ולתמיד ולהכריע את הטרור האיסלמי"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 27/07/14 11:03 כט בתמוז התשעד

בנט: ישראל נמצאת בצומת דרכים היסטורי. עכשיו הזמן להכריע
דוברות בנט, צילום: דוברות בנט

יו"ר הבית היהודי וחבר הקבינט המדיני ביטחוני נפתלי בנט קורא לפרז את הרצועה ולפרק את חמאס מנשקו. “מדינת ישראל מצויה ברגע הכרעה היסטורי. אפשר להכריע את חמאס ולפרק אותו מטילים ומנהרות. להביא את הרצועה להיות כמו יהודה ושומרון: ללא מפעלי טילים, משגרים, רקטות ומנהרות. מקום שצה"ל שולט ומונע התעצמות הטרור”.

"אפשר לסיים עם חזית הדרום העזתית אחת ולתמיד", הוא קובע. "להוכיח לאויבינו, שכנינו, לעולם כולו ולעצמנו: אפשר להכריע את הטרור האיסלמי. לראשונה, מזה שנים, זה בהישג יד”.

בנט סוקר את המצב וטוען כי לאחר שלושה שבועות של לחימה הגענו למצב בו החמאס מוכה קשות אך לא חוסל, לוחמי צה"ל מצויים בכשירות שיא, העולם מבין שאין לישראל ברירה אלא להילחם על ביתנו, עם ישראל מאוחד כפי שלא היה שנים וכיפת ברזל פועלת בצורה כמעט מושלמת המאפשת עורף חסון.

"חמאס נואש להפוגה לצורך התחמשות מחדש, רענון כוחו, והיערכות חדשה לפגיעה בכוחותינו. בדומה לקרב אגרוף שהצד השני נפל לרצפה. הפוגה עכשיו היא כמו להושיט יד ליריב, להרים אותו, לתת לו לשתות ולהתרענן", הוא קובע. "עכשיו, דווקא עכשיו, אסור להסיר את הרגל מהדוושה. עכשיו הזמן לנחישות”.

"מדינת ישראל צריכה להגדיר את היעד: פירוז חמאס מטילים וממנהרות באופן קבוע ומפוקח", מוסיף בנט וקובע שהיעד הוא להביא את רצועת עזה למצב בו נמצא יהודה ושומרון.

"תמורת פירוז זה, נסכים לשלל של הקלות כלכליות, שהרי אין לנו עניין לפגוע בתושבי עזה. מרגע שהגדרנו תנאי בסיסי זה, פירוז, ממשיכים בלחימה עד שמשיגים את זה: בהסכמה או בכוח. לא הפסקות אש. לא הפוגות. לא דיונים. יש לכם את מספר הטלפון שלנו. כאשר אתם מוכנים לפירוז תתקשרו. אחרת, אנחנו דוהרים קדימה”.

"נסראללה מסתכל. דעאש מסתכל. איראן מסתכלת. העולם הערבי מסתכל. אירופה וארה"ב מסתכלים. עם ישראל מסתכל. כולם ממתינים לראות האם ישראל תאזור עוז להכריע את חמאס אחת ולתמיד. אני מאמין שהקבינט הבטחוני, בהובלתו של ראש הממשלה נתניהו, יידע לקבל את ההחלטה הנכונה. עכשיו הזמן”, מסכם בנט.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן