ראש העיר לוד פיטר עובדת העירייה שהביעה גילוי שמחה על מותם של חיילי צה"ל

ראש העיר לוד, יאיר רביבו, פיטר פסיכולוגית באגף החינוך בעיר שהביעה גילויי שמחה על מותם של חיילי צה"ל וייחלה למותם. בעיר מדווחים על חרם של בעלי חנויות ערביים על לקוחות יהודיים

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 22/07/14 09:38 כד בתמוז התשעד

ראש העיר לוד פיטר עובדת העירייה שהביעה גילוי שמחה על מותם של חיילי צה"ל
פלאש 90, צילום: פלאש 90

לראשונה פוטרה עובדת השירות הציבורי שהביעה גילויי שמחה על מותם של חיילי צה"ל. ראש העיר לוד, יאיר רביבו, פרסם הבוקר (ג') כי פיטר את העובדת, לאחר שזו פרסמה סטטוס בו גילתה שמחה על מותם של החיילים ואף ייחלה למותם. "היום, בצעד נדיר, פיטרתי עובדת עירייה שהביעה גילוי שמחה על מותם של חיילי צה"ל ואף ייחלה למותם של נוספים", אמר.

"יש צומת בחיי איש ציבור שהוא אומר 'די! נמאס!' והרגע הזה התגבש אצלי אתמול כשהראו לי את התגובה הנבזית והמרושעת בפייסבוק של עובדת העירייה העונה לשם איסרה גרא, מהישוב ג'ת שעובדת כפסיכולוגית באגף החינוך בעיריית לוד", הוסיף.

(צילום: דוברות)

"אני יודע שאני הסנונית הראשונה לכך שאיש ציבור מגיב בחומרה על חוסר נאמנות למדינה, אבל אני מקווה שמהיום נפל דבר במדינת ישראל", כתב רביבו בדף הפייסבוק שלו. "נגמר העידן של יד אחת יונקת ומקבלת תלוש שכר מכובד הנושא את סמל המדינה או העירייה או החברה הציבורית ויד אחת בוגדת ומייחלת לתבוסתה של המדינה שהיא בעלת אותה הקופה הציבורית”.

"אני עוד מצליח להבין את מכריי מהמגזר הערבי, שיש להם קרובי משפחה בעזה, ודואגים לשלומם, ככל שהם חפים מפשע ובלתי מעורבים בפשעים הנוראים של החמאס. אבל כשאזרח ישראלי שמח על מותם של חיילנו הקדושים, שחרפו נפשם על הגנת המולדת על מנת שלא יירו פה עוד טילים שמתעופפים על יהודים וערבים כאחד, לכך לא נוכל להשלים!”, הוא הוסיף וביקש לשתף את הפוסט על מנת "שיגיע לכל איש ציבור, מנהל בשירות הציבורי ולכל בעל חברה שיאזור אומץ ויפסיק את העסקתם של הבוגדים החיים בתוכנו”.

(צילום: צילום מסך)

בתוך כך, תושבים בגרעין התורני בעיר לוד מדווחים על המשך התנכלויות ליהודים בעיר, ואף על החרמת לקוחות יהודיים בחנויות ערביות. ביום ראשון בערב התקיימה הפגנה נגד צה"ל ובעד הרג יהודיים בנוכחות עשרות שנשאו דגלי אש"ף. קבלן שעובד בעיר אמר כי זה שנים הוא קונה אצל סוחר ערבי חומרי בניין, אך אתמול הסוחר סירב למכור לו בטענה כי התושבים הערביים לא מוכרים ליהודים סחורה כל עוד המבצע ממשיך.

בפייסבוק מפרסמים גורמים שונים פוסטים וסטטוסים של ערבים המביעים לכאורה שמחה על הרג חיילי צה"ל. בדפי פייסבוק שנפתחו התפרסמו צילומים של סטטוסים שונים ודרישה לפיטוריהם של אותם גולשים ערביים ממקומות עבודתם. עם זאת, בעקבות סטטוס של רופא לכאורה בבית החולים הדסה עין כרם שהביע שמחה על מות 13 חיילי גולני, הבהירו בבית החולים כי לא קיים אדם בשם זה שעובד אצלם. גם במקרה של עובדת בסופר פארם שלכאורה הביעה שמחה על מותם של חיילים, הנהלת הסופר פארם הודיעה כי אין עובדת בשם זה ברשת הקמעונאית. על כן, לא ברור האם הצייד והפרסום של עובדים ערביים אלו יעיל או שמדובר בהכפשה ציבורית של רשתות וחברות אשר אינן מעסיקות עובדים אלו כלל.