יוזמה: עצרת תפילה המונית בכותל תחת הכותרת 'כאיש בלב אחד'

רבנים בציונות הדתית ורבנים חרדים בראשות הרבנים הראשיים מתכננים להתאחד לעצרת תפילה בכותל המערבי להצלחתם והצלתם של חיילי צה"ל. הרב לבנון: ימים של התאחדות ומעל למחלוקת"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 22/07/14 09:13 כד בתמוז התשעד

יוזמה: עצרת תפילה המונית בכותל תחת הכותרת 'כאיש בלב אחד'
הלל מאיר - סוכנות תצפית, צילום: הלל מאיר - סוכנות תצפית

הרבנים הראשיים, בכירי רבני הציונות הדתית ורבני הציבור החרדי מתכנים להתאחד ביום רביעי בשעה 19:00 לעצרת תפילה בכותל המערבי להצלחתם של חיילי צה"ל הנלחמים בעזה ולרפואתם של החיילים הפצועים בבתי החולים.

הרבנים הראשיים לישראל, הרב אליקים לבנון, רב המועצה האזורית בשומרון, הרב דב ליאור, רב העיר קרית ארבע, הרב יצחק גרוסמן, רב מגדל העמק, הרב דוד זיני, דוד של מ"מ מח"ט גולני הנמצא בעזה וכן רבניים מרכזיים מתנועת ש"ס ועוד ישתתפו יחד ברחבת הכותל המערבי בירושלים לתפילה וזעקה. האירוע נעשה בעזרתו וביוזמתו של סגן השר לשירותי דת הרב אלי בן דהן.

בקריאת הרבנים לציבור הרחב נכתב כי "כעת, זה הזמן, להתאחד בתפילה נרגשת לשמירת עם ישראל וחיילי ישראל המוסרים נפשם למעננו בחזית".

הרב לבנון העומד בראש ארגון התפילה אומר: "ימים אלה הם ימים של התאחדות ומעל למחלוקות. כלל רבני ישראל משתפים פעולה למען כלל חיילי צה"ל ותושבי הדרום למען הצלחתם בעת המלחמה".

אתמול (ב') פורסם ב'כיפה' כי ניסיון לגבש עצרת דומה בכותל המערבי נתקל בהתנגדות של פיקוד העורף ולבסוף בוטל. על פי הוראות פיקוד העורף לא ניתן לקיים אירועים מעל 1000 איש באזור ירושלים, וכן אזור הכותל המערבי בעייתי אף יותר בשל מיעוט המרחבים המוגנים באזור.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן