חתונה תחת אש: שני זוגות גיורים התחתנו לצלילי אזעקה בבאר שבע

סגן השר לשירותי דת הרב אלי בן דהן חיתן שני זוגות שהתגיירו היום, במרכז הקליטה בבאר שבע, כשברקע נשמעת אזעקה וכיפת ברזל מיירטת רקטות

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/07/14 14:52 יב בתמוז התשעד

חתונה תחת אש: שני זוגות גיורים התחתנו לצלילי אזעקה בבאר שבע
דוברות בן דהן, צילום: דוברות בן דהן

עם ישראל מתמודד עם מלחמה בדרום אבל מתברר שיש מי שמעוניין להצטרף לשורותיו דווקא בימים אלו. היום (ה') נישאו בני הזוג אלכסנדר חיים 38 ורות בראבו 26 שעלו מארגנטינה וצ'ילה וויתרו על הכדורגל ומסי לטובת העם היהודי.

שני בני הזוג שהחלו את תהליכי הגיור בשנה האחרונה החליטו לסיים אותם דווקא בימים האלו בהם ישראל עומדת בפני מתקפה של ארגון הטרור חמאס. לדברי השניים, להצטרף לעם היהודי זוהי זכות ולעשות זאת בשעה קשה זאת גם הוכחת נאמנות. "התכנון המקורי שלנו היה להתחתן בעוד מספר חודשים אולם דווקא המלחמה בדרום שכנעה אותנו לעשות מעשה ולהוכיח נאמנות לעם היהודי. בשל המצב החלטנו להשלים את השלב האחרון בגיור, הטבילה במקווה היום ולהתחתן מיד לאחריו בחתונה שערכנו בעזרת סגן השר לשירותי דת הרב אלי בן דהן שגם ערך לנו את החופה".

לדברי אלכסנדר ורות גם הטילים והצבע האדום שנשמעו במהלך החתונה לא הרתיעו אותם. "ידענו שאנחנו מצטרפים לעם הנבחר והקדוש ברוך הוא, ישמור עלינו ויציל אותנו מכל פגיעה." לדברי רות, זה אמנם מוזר להתחתן בכזאת סיטואציה, אולם מנגד זאת תחושה הרבה יותר טובה שאתה עושה מעשה באופן האמתי ביותר ומצטרף לעם היהודי ברגעים הפחות זוהרים. זה סיפוק אמתי".

יחד עם בני הזוג התגיירו אתמול גם ילדיהם עובדיה בן ה3 ומלכה בת הארבעה חודשים.

(צילום: דוברות בן דהן)

צפו בחתונה

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/710201411152.mp4[/embed]

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/710201441287.mp4[/embed]

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/710201431599.mp4[/embed]

לאחר החתונה הזאת המשיך סגן השר וחיתן זוג נוסף עולי אתיופיה שגם החליטו להתגייר ולהינשא דווקא בזמן מלחמה ודווקא בדרום.

מדובר בבני זוג העולם מאתיופיה בלטה אינגידאו וזומנש בלשה בשנות העשרים המאוחרות לחייהם שהתגיירו יחד עם 4 ילדיהם: משה 10 הודיה 6 שרה 6 חודשים רבקה 4.

לדברי סגן השר לשירותי דת הרב אלי בן דהן שחיתן את הזוגות : "בימים שבהם הטרוריסטים מנסים לשבש את חיינו באתי לכאן לחתן שני זוגות של גרים כדי להראות לכל העולם כולו שעם ישראל חי! אנחנו חזקים וממשיכים את מסורת הדורות, מחתנים זוגות ומקימים בתים בישראל. עם ישראל יישאר כאן לנצח בעוד שכל האויבים שלו לא יישארו במקומם."

סגן השר אף הנחה את כל שירותי הדת להמשיך את מתן השירות לתושבי הדרום למרות הלחימה והמצב בדרום. " בעז"ה אנחנו ננחית על חמאס מכה קשה מאוד".

(צילום: דוברות בן דהן)