מזכ"ל בני עקיבא העולמית קורא לנקמה: בדם האויב יכופר הביזיון

נועם פרל, מזכ"ל התנועה מגיב בחריפות חסרת תקדים לרצח הנערים וקורא לנקמה בעקבות רצח הנערים "אומה שלמה ואלפי שנות היסטוריה תובעים נקמה"

חדשות כיפה חנן גרינווד כיפה 02/07/14 12:49 ד בתמוז התשעד

מזכ"ל בני עקיבא העולמית קורא לנקמה: בדם האויב יכופר הביזיון
הרב נעם פרל, צילום: הרב נעם פרל

נועם פרל, מזכ"ל תנועת בני עקיבא העולמית, קורא לנקמה בעקבות חטיפתם ורציחתם של גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח.

בסטטוס שהעלה בפרופיל הפייסבוק שלו כתב פרל "3 גופות נערנו נמצאו מושלכות על פני השדה. אומה שלמה ואלפי שנות היסטוריה תובעים נקמה".

לדבריו "ממשלת ישראל מכונסת לישיבת נקמה שאינה ישיבת אבל. בעל הבית השתגע למראה גופות בניו. ממשלה שתהפוך את צבא המחפשים לחיל נוקמים. חיל שלא יעצר בקו 300 ערלות הפלישתים". לסיכום כתב עוד "בדם האויב יכופר הביזיון ולא בדמעותינו!!!".

(צילום מסך)

"חבל שמנהיג כמוך קורה לנקמת דם. אספסוף אפשר להבין, אך אנו מצפים ממנהיגנו שירגיעו את הרוחות בעת סוערת כזאת וידברו ויפעלו למניעת עוד מדרון של דם ומלחמה", כתב גולש בתגובה לדבריו של פרל.

חוקר הדתות תומר פרסיקו זעם וכתב בתגובה "מזכ"ל תנועת בני עקיבא העולמית קורא לנקמת דם. מסתבר שזה לא רק האספסוף. את האדם הזה יש להעביר מתפקידו. אחרת הביזיון הוא על כל התנועה, על כולנו", אמר.

תגובת נועם פרל: "מהימים שלפני קום המדינה ועד השנים האחרונות, המחתרות ואחרי זה צה"ל קיימו מדיניות של נקמה על פגיעות ביהודים באשר הם, באויר בים וביבשה. קראתי ואני ממשיך לקרא לצבא כגוף הבטחוני והממלכתי של המדינה לחזור לאותה מדיניות של תגובה על כל פגיעה ביהודים".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן