Warning: implode(): Invalid arguments passed in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/cpt/maamar/single.php on line 105
איגוד ישיבות ההסדר לצה"ל: האריכו השירות הפעיל של חיילנו לצורך חיפוש החטופים - כיפה

איגוד ישיבות ההסדר לצה"ל: האריכו השירות הפעיל של חיילנו לצורך חיפוש החטופים

איתן עוזרי, מנכ"ל האיגוד, פנה לצה"ל בהצעה להאריך את השירות הפעיל של חיילי ההסדר שאמורים לחזור לישיבה בעוד כחודש על מנת לסייע לכוחות בחיפושים אחר שלושת הנערים

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 27/06/14 14:20 כט בסיון התשעד

איגוד ישיבות ההסדר לצה"ל: האריכו השירות הפעיל של חיילנו לצורך חיפוש החטופים
GERSHBERG Yuri / Shutterstock.com, צילום: GERSHBERG Yuri / Shutterstock.com

חטיפת שלושת הנערים מגוש עציון הטילה עומס כבד על חיילי צה"ל. לאור המשך החיפושים הנרחבים אחר הנערים, קיבלו באיגוד ישיבות ההסדר החלטה לסייע לכוחות וליחידות בשטח.

איתן עוזרי, מנכ"ל האיגוד פנה לתא"ל גדי אגמון, ראש מטה אכ"א בהצעה להאריך את השירות הפעיל של החיילים בני הישיבות שאמורים לסיים את שירותם הפעיל ולחזור לישיבות בעוד כחודש.

עוזרי כתב כי "בשל המצב המורכב שנוצר עם חטיפת הנערים, התמשכות מבצע החיפושים והתמודדות צה"ל בחזיתות נוספות, אנו רואים לנכון כי אם יש יחידות הזקוקות לעזרת בני הישיבות המשרתים בהן, האיגוד לא יתנגד להאריך את שירותן בחודש נוסף."

ההצעה התקבלה ע"י הנהלת איגוד ישיבות ההסדר בשל המציאות הבטחונית המורכבת ולאחר פניה של מג"ד יחידת תותחנים שביקש סיוע לתוספת של חודש שירות בשל צרכי היחידה. באיגוד אמרו כי "אנו מאמינים שבשעות כאלו, יש לתת יד לחיילים וליחידות - למען הצלחת המערכה והצלת חיי הנערים".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "צה"ל מברך על יוזמת איגוד ישיבות ההסדר ויאריך את שרותם הפעיל של חיילי ההסדר לתקופה הקרובה על מנת שימשיכו ויסיעו במסגרת מבצע 'שובו אחים'".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן