חגית ריין: "אימהות הנערים החטופים - מופת חינוך של מסירות ונתינה"

אמו של רס"ן בניה ריין, שנהרג במלחמת לבנון השנייה, סיפרה בכנס בירושלים שבנה נעדר במשך שלושה ימים במלחמה. "מתפללת לשלומם ולשלום החיילים שלנו"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 19/06/14 10:43 כא בסיון התשעד

חגית ריין: "אימהות הנערים החטופים - מופת חינוך של מסירות ונתינה"
אתר ההנצחה לבניה ריין, צילום: אתר ההנצחה לבניה ריין

חגית ריין, אמו של רס"ן בניה ריין, שנהרג במלחמת לבנון השנייה לאחר מבצעי חילוץ מזהירים, השתתפה אתמול (ד') בכנס הענקת תארים במכללת אפרתה ושיתפה את הקהל כי בסערת המלחמה, בנה נעדר במשך שלושה ימים וכאב האימהות מוכר לה ונוגע מאוד. "כל מי ששמע וראה את הורי החטופים ובפרט את אימותיהם, גילה דמויות שהן מופת חינוכי של מסירות ונתינה".

ריין סיפרה על תחושותיה ועל אמונתה ועל כך שנשאלה פעמים רבות איך הסכימה שגם הבנים האחרים ילכו לשירות קרבי. "אנשים שאני מרצה בפניהם מכל רחבי הארץ שואלים אותי , איך את מאפשרת לבן שלך להיות חייל קרבי אחרי שאיבדת את בניה ? הם לא מצליחים להבין שזה היה ברור לו לחלוטין ואני מחזקת ומתפללת לשלומו ולשלום החיילים שלנו"

במהלך האירוע קיבלו 162 מחנכות חדשות תואר B.E.D. בצל אירועי החטיפה בגוש עציון, נפתח הטקס באמירת פרקי תהילים ובתפילות למען הנערים. פרופ' ישראל רוזנסון, ראש המכללה אמר כי הבוגרות הן חוליה בשרשרת החינוך הדתי בישראל. "אנו שמחים בבוגרותינו"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן