מצוד אחרי רוצחי קצין המשטרה

24 שעות לאחר הפיגוע מתנהל מצוד בכפר אידנא אחר רוצחי קצין המשטרה. שר הביטחון: "לא ננוח ולא נשקוט עד אשר נשים את ידנו על מי שתיכנן וביצע את הפיגוע"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 15/04/14 20:04 טו בניסן התשעד

מצוד אחרי רוצחי קצין המשטרה
ירח ראפ - סוכנות תצפית, צילום: ירח ראפ - סוכנות תצפית

קצין משטרה נרצח, אישתו ובנו נפצעו בפיגוע ירי בכביש 35 סמוך לחברון אמש (ב'). 24 שעות מאוחר יותר, עדיין מאושפזת במצב יציב פצועת הפיגוע בת 41 שבעלה, קצין משטרה, נרצח בדרך לארוחת ליל הסדר בקרית ארבע. מצבה השתפר במהלך היום (ג') ומוגדר יציב. בן-9 מרכב אחר נפצע קל ושוחרר לביתו.

המצוד אחר המחבל נמשך. לפי סוכנות הידיעות הפלסטינית 'צפא' נעצר כבר חשוד ראשון מהכפר אידנא, כך על פי ynet אך הוא שוחרר מספר שעות לאחר מעצרו. צה"ל הסיר את הכתר שהוטל על הכפר אולם המקום מוקף מחסומים והסריקות בביתים נמשכים.

שר הביטחון משה יעלון מסר כי "לא ננוח ולא נשקוט עד אשר נשים את ידנו על מי שתיכנן וביצע את הפיגוע הזה. לא נסבול פיגועים כלפי אזרחים ישראלים, ונפעל בנחישות חסרת פשרות כלפי מי שמעורב בתכנון או ביצוע פיגועים. אני שולח את תנחומיי למשפחתו של הקצין ומאחל החלמה מלאה לפצועים".

סגן שר הביטחון, ח"כ דני דנון התייחס לפיגוע הירי: "פיגוע הירי, ערב חג הפסח, בו נרצח איש כוחות הביטחון הוא אירוע קשה וכואב וכולנו מתפללים להחלמתה המהירה של אלמנתו". עוד הוסיף: "כשהטרור מרים את ראשו, הדבר האחרון שצריך לעשות הוא לשקול שחרור של 430 מחבלים לרחובות".