"אסור לנו להתדרדר כל פעם לפגיעה בריבונות"

כך אמר השר אורי אריאל בשבת 'ארץ ישראל' בירושלים. לדבריו "אני מצפה מראש הממשלה לדאוג שלא תהיה פגיעה בריבונות ישראל. זו מציאות שצריך לעצור אותה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 14/04/14 12:01 יד בניסן התשעד

"אסור לנו להתדרדר כל פעם לפגיעה בריבונות"
יחצ אורי אריאל, צילום: יחצ אורי אריאל

"אני מצפה מראש הממשלה לדאוג שלא תהיה פגיעה בריבונות ישראל", כך אמר שר הבינוי והשיכון אורי אריאל במהלך 'שבת ארץ ישראל' של עמותת משקפת בהשתתפות חברי כנסת של האיחוד הלאומי והעיתונאי חגי סגל. בדבריו התייחס אריאל לסוגיית האסירים ואמר "אסור לנו כל פעם להתדרדר. זו מציאות שצריך לעצור אותה".

כ300 איש השתתפו השבת ב"שבת ארץ ישראל" השישית שערכה עמותת התיירות "משקפת". השבת נערכה במלון לאונרדו בירושלים בהשתתפות שר הבינוי והשיכון אורי אריאל, סגן השר הרב אלי בן דהן, ח"כ זבולון כלפה, ח"כ אורית סטרוק, ח"כ שולי מועלם, מנכ"ל האיחוד הלאומי נחי אייל והעיתונאי חגי סגל.

בערב שבת התקיימה הרצאה של חגי סגל ובשבת בבוקר נערך סיור למשתתפים בשכונת שמעון הצדיק בירושלים בהדרכתו של הרב אלי בן דהן. אחר הצהריים התקיים פאנל עם חברי הכנסת מהבית היהודי בהנחייתו של סגל.

ח"כ זבולון כלפה שיתף את הנוכחים במעשיו בימי הפגרה: "אמרו לי פגרה, חשבתי שמדובר בחופש אבל אני רואה שכל יום אני במקום אחר, סיורים בצפון, בדרום, פגישות ועוד פגישות, הכנסת אומנם לא פעילה אבל לי אין זמן לנשום. שאלתי את עמיתי ח"כ דב חנין אם גם אצלו זה ככה הוא צחק ואמר שפגרה זה כנראה מהשורש של להתפגר".