Warning: implode(): Invalid arguments passed in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/cpt/maamar/single.php on line 105
הרב דוד יוסף: "השנאה של הבית היהודי ויש עתיד טפחה על פנינו" - כיפה

הרב דוד יוסף: "השנאה של הבית היהודי ויש עתיד טפחה על פנינו"

חבר מועצת חכמי התורה ממשיך בהתבטאויותיו כנגד הציונות הדתית וטוען כי "אנחנו צריכים להתרחק מהם. הם שם ואנחנו כאן, אין קשר יותר בינינו לבינם"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 13/04/14 10:36 יג בניסן התשעד

הרב דוד יוסף: "השנאה של הבית היהודי ויש עתיד טפחה על פנינו"
cc-by-dvach555, צילום: cc-by-dvach555

הרב דוד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה ואחיו של הרב הראשי יצחק יוסף ממשיך בהתבטאויותיו נגד הבית היהודי. לאחר שלפני כחודש אמר הרב "'המזרחי' זה האויב הגדול ביותר של היהדות", הבוקר (א') מוסיף הרב ומתבטא בחריפות כנגד הבית היהודי.

"באה שנאה נוראה של השנה האחרונה. השנאה של מפלגת הבית היהודי ומפלגת יש עתיד. השנאה הזאת טפחה על פנינו ומלמדת אותנו עכשיו שאנחנו צריכים להסתגר בתוך עולמה של תורה. מצד אחד אנחנו צריכים עדיין, חייבים בכל כוחנו לעשות הכל לקרב רחוקים, לפנות לכל הציבור. ומד שני, כשאני אומר להסתגר אני מתכוון לשמור על כל קבוצה של י' באמונה שלנו. לא להתפשר על שום דבר. לא לוותר על שום דבר", אמר הרב.

לדבריו "ברוך השם, אני אומר, יצא מכל הנושא הזה דבר טוב שהם שם ואנחנו כאן. נוצר החיץ בין ה'מזרחי', אני לא רוצה לעשות הכללות, יש ביניהם יראים ושלמים אבל בין המפלגה הזאת, המפלגה של המזרחי והרבנים שלה,כל אלה שעומדים בראשה וכל אלה ששתקו או גם לדאבוננו דיברו נגד הישיבות, אז אנחנו צריכים להתרחק מהם. הם שם ואנחנו כאן, אין קשר יותר בינינו לבינם. אין לנו שיג ושיח איתם".

"מהצד השני", מוסיף הרב ואומר, "אנחנו צריכים לחשוב למה באה לנו הצרה הזאת, צריכים להתחזק יותר ויותר בתורה ויראת שמיים. כשנשב בליל הסדר, נרגיש בני חורין אז אנחנו צריכים לחשוב מה זה חירות. חירות של תורה, של יראת שמיים. לקבל על עצמנו קבלות חזקות, להתחזק בתורה ויראת שמיים ואת השאר יעשה הקדוש ברוך הוא ובוודאי שלא ינוח שבט הרשע על גורל הצדיקים. אני חושב שזו האמת ואנחנו צריכים לומר את האמת שלנו. לא להתבייש ולומר את האמת שלנו".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן