Warning: implode(): Invalid arguments passed in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/cpt/maamar/single.php on line 105
זאב אלקין: ייתכן שחוק משאל העם היה מונע ההתנתקות - כיפה

זאב אלקין: ייתכן שחוק משאל העם היה מונע ההתנתקות

בסיור במרכז קטיף עם שגרירים התייחס אלקין לחוק משאל עם וטען כי ייתכן שהיה מונע את ביצוע תכנית ההתנתקות. "זיכרון ההתנתקות הכרחי לחברה הישראלית כדי שלא נשכח את המחיר הכבד ששילמנו"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 11/03/14 18:25 ט באדר ב'

זאב אלקין: ייתכן שחוק משאל העם היה מונע ההתנתקות
יחצ, צילום: יחצ

סגן שר החוץ זאב אלקין התייחס לחוק משאל העם, העובר בימים אלו את אישור הכנסת, בביקור במרכז קטיף, להנצחת מורשת גוש קטיף וצפון השומרון שבניצן.

בסיור עם שגריר קונגו ושגריר בוסניה הרצגובינה במקום אמר אלקין "כמה סמלי שבדיוק השבוע אנחנו הופכים את חוק משאל עם, לחוק יסוד במדינת ישראל. יתכן ואם הוא היה נחקק אז הוא היה מונע את ההתנתקות".

בליווי השגרירים סייר אלקין במרכז החדש, שם נפגש עם סיפורו של גוש קטיף - החל מהקמתו והתפתחותו, דרך תוכנית ההתנתקות וכאב העקירה, ועד לאתגרי הצמיחה מחדש. המבקרים צפו בסרטים, ארט וידאו ותערוכת צילומים ומיצבים אשר יצרו עבורם חוויה ייחודית ומרגשת.

"זיכרון ההתנתקות הכרחי לחברה הישראלית כדי שלא נשכח איזה מחיר כבד מדינת ישראל שילמה על ההחלטה השגויה, וזה בלי להזכיר את המחיר הכבד של איום הטילים המתמיד מעזה על תושבי הדרום", אמר אלקין. "חשוב שנזכור ונלמד מהטעות ולא נחזור חס וחלילה על אותה טעות ביהודה ושומרון. חשוב להביא לכאן כמה שיותר שגרירים כדי שיבינו מה שילמנו ומה קיבלנו בחזרה מה'פרטנר הפלסטיני'. ולנו, לפוליטיקאים, זאת תזכורת הכרחית איזו אחריות גדולה על כתפינו כדי שזה לעולם לא יקרה שוב".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן