המודיע: "רב ישיבת הסדר מהר גריזים שם עצמו לגדול אמיתי ומוחק חוקי תורה"

מאמר מערכת של המודיע תוקף רב בישיבת הסדר 'בהר גריזים'. כפי הנראה מדובר ברב אליעזר מלמד. על הדתיים הלאומיים: "באים כביכול מכוח התורה ועוברים על מצוות עשה מדאורייתא"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 02/03/14 12:11 ל באדר א'

התקיפות נגד הציונות הדתית נמשכות בעוז בעוד רבנים דתיים לאומיים מבקשים להגיע לעצרת המחאה נגד חוק הגיוס.

במאמר מערכת אשר פורסם הבוקר (א') בעיתון 'המודיע' תוקפים הכותבים ראש ישיבת הסדר 'מהר גריזים' בכך ש"גם ראשי מוסדות ה'הסדר' שעל חשבון התורה, כביכול, חותכים מחצית מהשירות בצבא הדאורייתא... הם הם מובילים את מסע האיבה נגד עולם הישיבות הקדושות". כפי הנראה מדובר ברב אליעזר מלמד, ראש ישיבת הר ברכה.

במאמר חריף ביותר תוקפים הכותבים עלומי השם את הציונות הדתית על כל רבדיה. "תמיד ידענו שהעקימות השכלים, העיוות הדבילי, העיוורון התלמודי, כל מה שיוצר את הטפיל התורני המורה בתורה שלא כהלכה - הם המחלה הממארת של רבים מקרב ראשי ותלמידי ה'הסדר' ודומיהם במגזר הדת"לי.

בדברים, הכותבים מוסיפים ותוקפים את הרב ואומרים "לא ידענו שאיזה טיפש מושלם וכסיל מדופלם, שכל עולמו נעבאך, סובב סביב 'אתחלתה דגאולה' של מדינה מושחתת, חילונית וכפרנית, עוקרת יהודים מאדמותיהם, מחוקקת חוקי רשע ומוחקת חוקי תורה. טיפש כזה ישים עצמו ל'גדול אמיתי' משום שהוא פוסק שכל אחד, כולל צורבא מרבנן, חייב להתגייס מדאורייתא לצבא".

"זו היא מדינת 'אתחלתא דגאולה' שברדיו ה'ממלכתי' שבה מופיע לץ עם כיפה סרוגה ותואר 'תורני' שהטיל על עצמו, והוא זה שגם נטל להבל פיו להחליט מי הם גדולי התורה", ממשיכים הכותבים ותוקפים. "זו אינה טיפשות של מבוגר ילדותי. זו גם לא השפעה של קפסולות מסויימות שבלע לפני השידור. זהו אדם, שמילא כרסה ב'הלל' של ימי העצמאות בשם ומלכות. זהו 'מחנך' שהקלות והחמורות שלו ושל תלמידיו ניתן להיווכח בהם ברחובות קריה רחמנא לצלן".

"לא יהיר לפיד הוא הרשע", הם ממשיכים. "ולא עופר שלח וגם לא ח"כ א' שקד. מה אנחנו יכולים לרצות מתינוקות שנשבו. הם מודים על האמת ולא משקרים 'אנחנו לא שומרי תורה'. אבל המזרוחניקים, ה'דתיים' לאומיים, המכירים את רבונים ומתכוונים למרוד בו, הם הם רשעי עמנו. הם הרודפים את תלמידי הישיבות שלנו".

"אלה שבדו מליבם להמציא מצוות עשה מדאורייתא גם על שבט לוי שבימנו לעשות צבא, הם אלה אשר באים, כביכול, מכוח התורה, להטיל גזרות פליליות על תלמידי הישיבות הקדושות ה'חוטאים' ועוברים על מצוות עשה מדאורייתא".

"ואם לא קמים מתוך מחנה דת"לי זה אישים הטוענים לתואר תורני ומחרימים מתוכן את המחרף והמגדף הזה, ואינם מוחים על דברי הבלע של החבר שלהם, ולא זועקים על הרדיפות שלו ושל שומעי לקחו נגד לומדי התורה הקדושה באוהלי שם ויפה, סורא ופומפידיתא של ימנו, ולא עושים כלום. אות היא שגם הם כאלה", מסכמים הכותבים במילים: "הכר את אויבך, דה את שונאיך!".

(צילום: צילום עצמי)