איגוד ישיבות ההסדר: צריך להקיא את מי שכותב דברי שטנה ובלע על הרב חיים דרוקמן

באיגוד הישיבות הוסיפו כי בניגוד לפרסומים רוב ישיבות ההסדר לא ישתתפו בהפגנה, כולל ישיבות של רבנים שחתמו על הקריאה להשתתף בעצרת החרדים

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 02/03/14 11:22 ל באדר א'

איגוד ישיבות ההסדר: צריך להקיא את מי שכותב דברי שטנה ובלע על הרב חיים דרוקמן
יחצ, צילום: יחצ

איגוד ישיבות ההסדר מגיב לדברים שפורסמו הבוקר (א') ב'יתד נאמן' אשר תקפו את הרב דרוקמן שקרא לא להגיע לעצרת המחאה נגד חוק הגיוס.

"אנו מוחים על כך שציבור המתיימר להיות ציבור לומדי תורה אינו מוחה על ביזוי תלמידי חכמים בתקשורת החרדית", מסרו בהנהלת ישיבות ההסדר.

"הציבור החרדי צריך להקיא את מי שבלילה כותבים דברי שטנה ובלע על הרב חיים דרוקמן, וביום באים אליו לבקש שיסייע להם בקרב גורמים בממשלה ובכנסת לשפר את החוק ולתקנו", אמר איתן עוזרי מנכ"ל האיגוד.

עוד נמסר מהאיגוד כי למרות הפרסומים - רוב ישיבות ההסדר לא ישתתפו היום בהפגנה, ביניהן גם ישיבות של רבנים שחתמו על הקריאה להשתתף במה שתוכנן להיות עצרת תפילה.

בישיבת רמת גן למשל, החליטו נשיא הישיבה הרב יעקב אריאל וראש הישיבה הרב יהושע שפירא לערוך תפילה בישיבה למען לימוד התורה ומכוחו גם למען השירות בצבא. כך יהיה גם בישיבת מצפה רמון.

הרב אליקים לבנון ראש ישיבת אלון מורה והרב מרדכי גרינברג ראש ישיבת כרם ביבנה הודיעו כי הישיבות לא ייטלו חלק באירוע, בניגוד לפרסומים. איגוד ישיבות ההסדר הוציא לישיבות תזכורות כי לתלמידים בשל"ת אסור להשתתף בהפגנות.