Warning: implode(): Invalid arguments passed in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/cpt/maamar/single.php on line 105
הרב אפרתי לא ישתתף בעצרת החרדים - כיפה

הרב אפרתי לא ישתתף בעצרת החרדים

מספר ימים לאחר שיו"ר ארגון רבני דרך אמונה הצית ויכוח עז בקרב רבנים אודות השתתפות בעצרת החרדים, הודיע הרב אפרתי שלא ישתתף בהפגנה "מתוך כבוד לתחושות חברי קהילתי"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 01/03/14 20:34 כט באדר א'

הרב אפרתי לא ישתתף בעצרת החרדים

הרב אפרתי לא ישתתף בעצרת החרדים ביום ראשון הקרוב בעקבות לחץ של חברי קהילתו ביישוב אפרת.

"מתוך כבוד לתחושות חברי קהילתי האהובה, החלטתי להימנע מהשתתפות בעצרת, על אף שאני תומכת בכאבם של העולם החרדי ומתנגד לחוק הגיוס הנוכחי", אמר הרב אפרתי ל'כיפה'. "העצרת היא תפילה לד' לחירות התורה ובנושא זה יש לה ערך רב".

למרות הודעת הרב אפרתי, גורמים בקהילת זית רענן באפרת מותחים ביקורת חריפה על דרך התנהלותו, השונה באופן משמעותי מהזרם הליברלי בו דוגלים באפרת. "רוב קהילתנו, לא מסכימים עם הדעות שלו", אמרו הגורמים אשר ביקשו שלא להיחשף. "יש כעס בקהילה אבל לא כולם מודעים למה שהוא כותב, כי הוא משמיע דברים אחרים בבית הכנסת. זה גורם לתסכול".

הגורמים מוסיפים עוד ואומרים כי הרב אפרתי אינו מייצג אותם ושהקולות נגדו הולכים וצוברים תאוצה. "הוא לא הציג עצמו כפי שהוא מתבטא היום. כששאלו אותו על כך פעם הוא אמר שהוא רואה עצמו כרב פרומן ז"ל בתקוע, שגם תושבי תקוע לא הסכימה איתו. לפחות בתקוע כולם הכירו את עמדותיו של הרב פרומן". לדברי הגורמים יש אנשים אשר מדברים היום על הפסקת תשלום דמי החבר לקהילה כל עוד הוא עומד בראשה אך הדבר לא התבצע עד היום בפועל.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן