מועצת יש"ע סימסה למאות פעילים מרכזיים במפלגת העבודה

מאות פעילים במפלגת העבודה קיבלו בשעות האחרונות הודעות טקסט למכשירי הטלפון הסלולריים שלהם עם המסר ´מסכימים עם רבין´ כחלק מקמפיין בעד המשך האחיזה בבקעת הירדן

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/01/14 19:38 כא בשבט התשעד

מועצת יש"ע סימסה למאות פעילים מרכזיים במפלגת העבודה
יחצ, צילום: יחצ

בצעד מפתיע כהמשך לקמפיין שבו משתמשת הנהגת המתנחלים בציטוטים של ראש הממשלה לשעבר, יצחק רבין ז"ל בנוגע לבקעת הירדן, קיבלו בשעות האחרונות מאות פעילים מרכזיים במפלגת העבודה, חברי ההנהגה הצעירה של המפלגה, חברי מרכז, חברי הכנסת ועוזריהם הפרלמנטריים, הודעת טקסט מפתיעה מהמספר "1967".

כשפתחו את ההודעה מהמספר מעורר המחלוקת, גילו כי היא כוללת את המסר "מסכימים עם רבין - היכנסו לאתר והצביעו בעד" וכן קישור המוביל לדף הקמפיין באינטרנט. הקמפיין, שעד כה עורר תגובות נרחבות, עושה שימוש בדברי יו"ר מפלגת העבודה לשעבר, ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, אודות חשיבותה האסטרטגית של האחיזה הישראלית בבקעת הירדן.

בהודעה שקיבלו היום פעילי העבודה, נשלח אליהם לינק לדף האינטרנט של הקמפיין: www.nokerry.co.il ​הקורא לפעילי מפלגת העבודה להצביע בעד כשהכוונה היא בעד או נגד הישארות ישראלית בבקעת הירדן.

ברקע דף האינטרנט שהקישור אליו נשלח לפעילי המפלגה, מתנוססות תמונות של ראשי המדינה לשעבר, מלוות בציטוטים של אותם "אבות מייסדים" מול דמותו של ג'ון קרי. הגולשים באתר מתבקשים להצביע בעד או נגד עבור כל ציטוט. בנוסף, גולשי האתר מוזמנים להעלות ציטוטים משלהם, המתאימים לרוח הקמפיין, ומתחילים במילים "אני בעד הישארות בבקעת הירדן כי...".

השבוע התעוררה סערה בקרב פעילי שמאל וח"כים ממפלגת העבודה שמחו כנגד השימוש של מועצת יש"ע בדמותו ובדעותיו של יצחק רבין ז"ל.