חוטובלי: אם נתניהו ילך להסדר מדיני לא תהיה לו קואליציה או מפלגה

בכנס חירום של פעילים למען ארץ ישראל מכל הארגונים הפועלים בנושא התייצבו כ-200 איש ודרשו מראש הממשלה לעמוד איתן מול לחצי ארה"ב

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 20/01/14 08:05 יט בשבט התשעד

חוטובלי: אם נתניהו ילך להסדר מדיני לא תהיה לו קואליציה או מפלגה
אהוד אמיתון - סוכנות תצפית, צילום: אהוד אמיתון - סוכנות תצפית

200 פעילים הגיעו אמש (א') במדרשת עפרה לכנס חירום של פעילים למען ארץ ישראל מכלל הארגונים הפועלים למען חיזוק ההתיישבות ביו"ש. רבנים, סגני שרים, חברי כנסת, ראשי מועצות ואנשי ציבור הגיעו מרחבי הארץ ומארגונים שונים ביניהם מליאת מועצת יש"ע, קוממיות, הפורום המשפטי למען ארץ ישראל, נשים בירוק, מטות ערים, חוג הפרופסורים לחוסן מדיני, מטות המתיישבים משומרון ובנימין, נחלה וארגונים נוספים לכנס חרום.

הפעילים חתמו בסיום האירוע על קריאה משותפת לנתניהו וביקשו להצהיר אמונים לארץ ישראל. "ארץ ישראל שייכת לעם ישראל", אמרו הפעילים. "בין הירדן לים תיכון מדינה אחת היא מדינת ישראל.

(צילום: אהוד אמיתון - סוכנות תצפית)



"בימים בהם שוב נערכות שיחות ומופעל לחץ כבד על ממשלת ישראל להקמת מדינה פלסטינית בגבולות 67 שבירתה ירושלים, אנחנו אומרים בקול ברור: 'לא יקום ולא יהיה'. אנחנו דורשים מראש הממשלה בנימין נתניהו ומשרי ממשלת ישראל, לעמוד איתן נוכח האובססיביות, בהם דוחף מזכיר המדינה האמריקאי את מדינת ישראל אל עברי פי תהום. אנחנו דורשים מהשמאל הישראלי והתקשורת, הפסיקו ללבות פחדים בנוסח חרם בינלאומי או איומים באינתיפאדה שלישית, מדינת ישראל עמדה ותעמוד בעזרת ה', מול כל איום", מסרו הפעילים.

(צילום: אהוד אמיתון - סוכנות תצפית)

סגנית שר התחבורה וחברת סיעת הליכוד ציפי חוטובלי אמרה במהלך הכנסת כי "כל הסימנים מראים שהאמריקאים מתכוונים לכפות הסדר על ישראל שיסכן את בטחונה וערכיה כפי שהעיד על כך שר הביטחון. הדיבורים על גושי התיישבות הם אימוץ דרכו של יוסי ביילין וחוטאים לדרך הימין. הדרך המרכזית לסכל את התכנון המסוכן הזה עוברת דרך הליכוד והקואליציה. ראש הממשלה חייב להבין שלא תהיה לו קואליציה ולא תהיה לו מפלגה אם ילך להסדר מדיני."

(צילום: אהוד אמיתון - סוכנות תצפית)

"אנחנו מודים לציבור בישראל על התמיכה הרחבה בהתיישבות בכל חלקי ארץ ישראל, תמיכה הבאה לידי ביטוי בכל סקר ובכל בחינה ציבורית שנעשתה", אמרו הפעילים בסוף הכנס. "אנו מאחדים כוחות לפעול במשותף לסיכול התכנית המסוכנת 'שתי מדינות לשני עמים'. נפעל בכל דרך, למניעת כל פגיעה בהתיישבות היהודית ביהודה, שומרון, בנימין ובקעת הירדן . נמשיך בפיתוח והרחבת ההתיישבות היהודית בכל ארץ ישראל, למען עם ישראל".

(צילום: אהוד אמיתון - סוכנות תצפית)

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן