הרב אריאל לנתניהו ופרס: "חובה להוציא את פולארד מהכלא מיידית"

פורום "חותם" שיגר מכתב לנשיא המדינה, לנתניהו ולשגרירות ארצות הברית: "יונתן פולארד בשליחותו עשה מעשה מוסרי להצלת מדינת ישראל מסכנה נוראה"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 25/12/13 11:24 כב בטבת התשעד

הרב אריאל לנתניהו ופרס: "חובה להוציא את פולארד מהכלא מיידית"
יחצ, צילום: יחצ

בעקבות פרשת ההאזנות של ממשל ארצות הברית נגד בכירים בממשלת ישראל בהם ראש הממשלה נתניהו, הוציא היום (ד‘) פורום חותם המאגד את מכוני ההלכה והתורה המובילים, שבראשו עומד הרב יעקב אריאל, מכתב בהול לראש הממשלה בנימין נתניהו, לנשיא המדינה שמעון פרס ולשגרירות ארצות הברית בישראל. המכתב עסק בעניינו של שחרור המרגל הישראלי יונתן פולארד.

"לאדם שיצא בשליחות עם ישראל ישנו דין מיוחד, וחובתנו לפדותו היא מעבר למציאות הרגילה של שבוי, מאחר שאנו ערבים לו. במיוחד כאשר מדובר באדם שפעל מתוך אחריות עצומה להצלת מדינת ישראל מסכנה נוראה, באדם שהוא שליח של כולנו, שליח מצוה, ואנחנו ערבים לו“, נכתב.

”אנחנו אומרים לארה"ב: יהונתן פולארד הוא אחינו, אנחנו ערבים לו ודורשים את שחרורו. הוא עשה מעשה מוסרי להצלת ישראל מסכנות גדולות“, כתבו בפורום חותם, ”עלינו לזעוק ולהזעיק, ושהזעקה תקיף את הארץ כולה והעולם כולו מקצה אל קצה, עד שחרורו של אחינו יהונתן“.

”העונש החמור לא מגיע לפולארד“, כתבו הרבנים ,“וצריך להוציא אותו משם מידית. חובתנו להצלת פולארד, הינה יותר מפדיון שבויים רגיל, ואין לכרוך בכך שום ויתור מדיני כזה או אחר“.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן