רעננה: "הבית היהודי" ו"מאמינים ברעננה" התאחדו לקראת הבחירות

סיעת הבית היהודי וסיעת מאמינים ברעננה רצות במשותף למועצת העיר רעננה תחת הכותרת: "הרבה כיפות פתק אחד"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 03/10/13 09:53 כט בתשרי התשעד

רעננה: "הבית היהודי" ו"מאמינים ברעננה" התאחדו לקראת הבחירות

סיעת 'הבית היהודי' ברעננה בראשות צביקה גרינגליק, חיים גולדמן ודרורה כהן חברה לסיעת 'מאמינים ברעננה' בראשות אלי כהן ושלמה פרידמן ויצרו גוש דתי מאוחד בעיר.

"ילדינו לומדים יחד באותם בתי הספר, אנחנו מתפללים יחד בבתי הכנסת והגיע הזמן שנהיה יחד גם במועצה. אנחנו, הציבור הדתי על כל גווניו, חייבים לממש את עוצמתנו כציבור גדול וחזק בעשייה גדולה ומשמעותית ולהיות הסיעה הגדולה במועצת העיר", מסבירים במפלגות את האיחוד.

גרינגליק, בוגר ישיבת הר עציון, משפטן ושותף במשרד עורכי דין, השתחרר ממילואים בדרגת אל״מ ובין היתר שימש כמג״ד במשך 7 שנים. לצידו אלי כהן, משפטן ושמאי מקרקעין, סיים קורס קצינים בהצטיינות ושירת כקצין ביחידת שלדג במשך כעשרים שנה.

הסיעה המאוחדת תקרא 'מאמינים ברעננה הבית היהודי' ותיגש לקלפי עם האותיות 'טב יחד', המדגישות את אחדות הכוחות. בדף המסרים שחולק לתושבי העיר הדגישו את חיזוק האחדות והכבוד ההדדי בין תושבי העיר מבלי לפגוע בסטטוס קוו הקיים ושמירה על צביונה המיוחד של העיר רעננה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן