תיעוד: ישראלי מותקף באלימות קשה בכפר אעבלין

מוידאו שתועד על ידי מצלמות אבטחה והגיע לידי כיפה ניתן לראות באיזו אלימות אכזרית מותקף ישראלי אשר הגיע למרפאה בכפר הערבי אעבלין שבצפון הארץ

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 15/09/13 23:07 יא בתשרי התשעד

תיעוד: ישראלי מותקף באלימות קשה בכפר אעבלין

ישראלי תושב חיפה, שהגיע לטיפול רפואי במרפאה אורתופדית בכפר הערבי אעבלין שבצפון הארץ, הותקף בשבוע שעבר באלימות קשה. בתיעוד שהגיע לידי כיפה מוצג וידאו ממצלמות האבטחה במקום, אשר תיעדו את התקרית. לאחר התקיפה, פונה הישראלי מהמקום ואושפז בבית החולים.

בתיעוד ניתן לראות כיצד הישראלי ממתין לתורו במרפאה ובינתיים מתעסק בסלולרי האישי שלו, כשלפתע בן מיעוטים שהמתין אף הוא לתורו, קם ממקומו, מתקדם לעבר הישראלי ומכה אותו בעוצמה בפרצופו. הישראלי ההמום התמוטט על רצפת המרפאה לאחר התקרית - בעוד התוקף עזב את המקום.

”קל לתאר מה היה קורה אם היה מדובר בתמונות הפוכות“, אומר לכיפה עו“ד איתמר בן גביר, ”הנשיא פרס היה מגנה בשצף קצף ציפי ליבני הייתה מציעה חוקים חדשים והרבנים הראשיים היו מגיעים לביקור אבל כשזה יהודי שמותקף עולם כמנהגו נוהג והצביעות חוגגת. אנו דורשים למצות את הדין עם התוקף והמלצתי לקורבן להגיש תביעה אזרחית ענקית“.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן