רעננה: הבית היהודי ממשיך להתכסח

חברי סניף הבית היהודי ברעננה עתרו לבית הדין של הבית היהודי בדרישה לביטול חברותם של אריה פרידמן וצבי קניג במפלגה, בעקבות תמיכתם בסיעת "מורשת" למועצת העיר רעננה

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 27/08/13 15:49 כא באלול התשעג

רעננה: הבית היהודי ממשיך להתכסח

השבוע פנה בית הדין של הבית היהודי לחברי סניף התנועה ברעננה, בהוראה לביטול הבחירות שהתקיימו בסניף לרשימת הבית היהודי ברעננה. פנייה זו מגיעה בעקבות עתירתם של מספר חברי סניף שהלינו על חוסר בהירות לגבי הודעת כינוס הבחירות שנשלחה לחברי הסניף, שבאה לכאורה כנגד פניה קודמת של מנכ"ל המפלגה לביטול הבחירות.

חוסר בהירות זו נבע בשל הוראה שניתנה בעל פה על ידי מנכ"ל המפלגה ליו"ר סניף הבית היהודי ברעננה, חיים גולדמן לקיום הבחירות, אך הודעה זו לא נשלחה בכתב על ידי מנכ"ל המפלגה לכל חברי הסניף.

מזכירות סניף הבית היהודי ברעננה בוחנת את הוראת בית הדין ותפעל בהתאם. "כאנשי הבית היהודי נכבד את פסק הדין של בית הדין ונפעל על פי הוראתו. זאת בניגוד לאנשים אחרים הבוחרים לפעול באופן עצמאי בשטח. אנו מאמינים שלרעננה מגיע משהו חדש ונפעל לכך בכל כוחנו", מסר גולדמן.

במקביל, הגישו חברי סניף הבית היהודי ברעננה בראשות יו"ר הסניף, חיים גולדמן, עתירה לבית הדין של התנועה בבקשה לפסול את חברותם במפלגה של אריה פרידמן וצבי קניג, זאת בעקבות הזדהותם הרשמית עם סיעת "מורשת" לבחירות למועצת עיריית רעננה.