הרב דרוקמן: "רק בית יהודי חזק בנתיבות יוכל לשפר את החינוך בעיר"

הרב חיים דרוקמן נפגש עם חברי "הבית היהודי" הרצים בבחירות המקומיות בנתיבות וחיזק אותם לקראת המרוץ. גל פלד, יו"ר "הבית היהודי" בנתיבות: "נקדם את פעילות בני עקיבא בעיר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/08/13 15:23 יד באלול התשעג

הרב דרוקמן: "רק בית יהודי חזק בנתיבות יוכל לשפר את החינוך בעיר"
יחצ, צילום: יחצ

הרב חיים דרוקמן, ראש מוסדות ”אור עציון“, נפגש אתמול (ב‘) עם חברי ”הבית היהודי“ הרצים בבחירות המקומיות בנתיבות, במפגש בו עסקו המשתתפים במספר סוגיות בוערות, שמעסיקות את הציבור הדתי לאומי בעיר. בין היתר, הועלה לדיון מצבה של תנועת הנוער בני עקיבא בנתיבות.

הרב דרוקמן ביקש מחברי המפלגה להוביל יחד עם צוות ההדרכה המקומי את בני עקיבא בנתיבות למצב שבו התנועה תגדל עוד יותר ותשמש כאבן שואבת לכלל בני הנוער המקומיים.

הרב הופתע מהעובדה שעד כה לא היה ייצוג לציבור הדתי לאומי בנתיבות וזאת למרות גודלו של הציבור בעיר. הוסיף הרב דרוקמן ואמר: "עליכם מוטלת השליחות הציבורית לקדם ככל הניתן את החינוך בנתיבות. כשאני רואה את האנשים הנפלאים שיושבים מולי אני סמוך ובטוח שתוכלו לבצע את השליחות הזו על הצד הטוב ביותר- כך תקדמו את החינוך בעיר, את בני עקיבא, את תנועות הנוער בכלל, את מוסדות הציבור ואת התחום הקהילתי והחברתי בעיר. תושבי נתיבות זקוקים לכם!".

יו"ר הבית היהודי בנתיבות, גל פלד, הודה בשם כלל החברים לרב על הזמן שהקדיש לקבוצה והבטיח לרב כי יעשו ככל שביכולתם על מנת לקדם את החינוך ואת תנועות הנוער בעיר, לצד יתר המשימות העומדות על הפרק. ירון סמימי, חבר המפלגה בנתיבות, אמר כי הוא ”התרגש מאוד לפגוש את הרב, ללא ספק מדובר בשבילי בשליחות למען כלל תושבי נתיבות. דברי הרב חיזקו אצלי את ההבנה כי עלינו לפעול ביתר שאת למען תושבי נתיבות ועל מנת לקדם ככל הניתן את המטרות שלשמן החלטנו להיכנס לפוליטיקה- חינוך, חברה ותעסוקה“.