הרב אמנון יצחק על ראשי ש"ס: הם יתמוטטו

הרב אמנון יצחק תוקף את ש"ס על התנהלותה נגדו במהלך מערכת הבחירות האחרונה: "האדם הרשע המרושע דרעי, הוא יפיל את כל היהדות החרדית חוץ מש"ס"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 18/08/13 09:13 יב באלול התשעג

הרב אמנון יצחק על ראשי ש"ס: הם יתמוטטו
צילום מסך, שופר, צילום: צילום מסך, שופר

הרב אמנון יצחק תוקף את ראשי תנועת ש“ס, על רקע הקרע ביניהם לבין הרב הספרדי הראשי היוצא, הרב שלמה עמאר, וטוען כי אותו הקרע התרחש בין היתר בשל ההתקפה שהובילה נגדו ש“ס במהלך תקופת הבחירות, עת ניסה להריץ את מפלגתו - ”כח להשפיע“ - שלא עברה את אחוז החסימה.

בשיעור שהעביר ברמלה אמר הרב יצחק כי ”כתוב שכל המחניף סופו ליפול בידיו של מי שהוא חנף לו. כל אלה שהחניפו להם (כוונתו לרב עמאר כלפי ש“ס - י.א) קיבלו את המכה, מה שאני קבלתי, בדיוק אותו דבר. שהם שתקו כשהם היו צריכים לדבר בשעה שעשו לי את מה שעשו, הם שתקו“.

עוד הוא הוסיף ועקץ את הרב עמאר על שתמך ברב עובדיה במהלך הבחירות ואמר כי ”עוד היו כאלה שהלכו לרב וניחמו אותו, כאילו, מי שזוכר את התמונות מי ניחם אותו. זה חזר עליו... ועשו לו בדיוק מה שנעשה לי. וככה זה ילך, כל מי שמחניף נופל בסוף ביד החנוף“.

”לא יעזור, הם יתמוטטו, לא יישאר מהם פירור“, אמר הרב יצחק על ראשי ש“ס, ”עכשיו תראה כמה מורדים יש להם עכשיו ברשויות המקומיות, וזה אפס. והאדם הרשע המרושע דרעי, הוא יפיל את כל היהדות החרדית חוץ מש"ס“.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן