חוטובלי: ביום שבו ירצו לעקור יישובים - אפרוש מהממשלה

סגנית שר התחבורה הצהירה על התנגדותה לפינוי שטחים כחלק מכל משא ומתן מדיני: "ביום שבו תידון תכנית לעקירת יישובים יהודיים ביהודה ושומרון, אפרוש מהממשלה. זהו קו אדום"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 29/07/13 13:11 כב באב התשעג

חוטובלי: ביום שבו ירצו לעקור יישובים - אפרוש מהממשלה
יחצ, צילום: יחצ

ח“כ ציפי חוטובלי, סגנית שר התחבורה, מצהירה היום (ב‘) כי לא תתן יד לתהליך מדיני וכי ברגע בו תדון הממשלה בעקירת יישובים, היא מתכוונת לפרוש מהממשלה.

”ביום שבו תידון תכנית לעקירת יישובים יהודיים ביהודה ושומרון, אפרוש מהממשלה. זהו קו אדום“, אמרה חוטובלי בראיון לרדיו ”קול ברמה“. אתמול אמרה חוטובלי כי ”ממשלת ישראל קיבלה אתמול החלטה שגויה. שחרור מחבלים עם דם על הידיים הינו מחיר כבד עבור מהלך סרק“.

במאמר שפרסמה בעיתון ”ישראל היום“ הבוקר, מציינת חוטובלי כי ”אין דבר אבסורדי יותר מאשר להתחיל שיחות שלום בשחרור מחבלים שרצחו בדם קר נשים, ילדים וחיילים“. היא ציינה כי דבריה נכתבים ”לא כאזרחית אלא כסגנית שר, כמי שבאופן רשמי נמנית עם שורות הממשלה, אף שסגני שרים אינם בעלי זכות הצבעה בממשלה. לו יכולתי, הייתי מצטרפת לחבריי בליכוד, השרים כץ וארדן, ומצביעה נגד. הערך המוסף שבכתיבת הדברים ביום שאחרי הוא כדי לומר לממשלה שעדיין לא מאוחר לעצור את התהליך, שאמור להתבצע בארבעה מהלכים“.

”אפשר לשריין נקודת יציאה, שבה אם אין נכונות פלשתינית להגיע לקץ הסכסוך, ישראל אינה מחויבת להמשך שחרור המחבלים. עדיין לא מאוחר להצביע נגד ההחלטה - ולא, נישאר עם תקדים מסוכן“, ציינה חוטובלי.