רון נחמן הובא למנוחות

אלפים ליוו את ראש עיריית אריאל בדרכו האחרונה. לבקשתו, נקבר במרכז למנהיגות באריאל. נתניהו ספד לו והבטיח: "אריאל תמיד תהיה חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 20/01/13 18:51 ט בשבט התשעג

רון נחמן הובא למנוחות
עיריית אריאל, צילום: עיריית אריאל

אלפים השתתפו היום (א‘) בהלוויתו של רון נחמן, ראש עיריית אריאל, שנפטר בסוף השבוע האחרון בתום מאבק ממושך במחלת הסרטן.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ספד לנחמן ואמר כי "רון היה בונה עיר מובהק, ראש עיר ואדם למופת. הוא עשה זאת באמונה יוקדת ובלהט ציוני. בזכותו צמחה אריאל והייתה לעיר מודרנית, מתקדמת וקולטת עלייה". נתניהו הוסיף כי "אריאל היא בירת השומרון, שמה הוא שם נרדף לירושלים ולבית המקדש. כשם שירושלים תישאר בירתנו לנצח נצחים, כך הייתה ותישאר גם אריאל. אריאל תמיד תהיה חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל".

גם יו“ר ”הבית היהודי“, נפתלי בנט, ספד לנחמן באומרו כי "אין הרבה אנשים שיכולים להתגאות בכך שבנו עיר. הנחישות של רון והעבודה שלו הביאו לשגשוג האדיר של העיר הזו. כשפגשתי אותו לראשונה הוא אמר לי: 'תסיר את המילה כיבוש מהלקסיקון. אתה לא יכול להיות כובש בבית שלך'. וזה באמת הבית שלנו“.

נחמן, בן 70 במותו, נקבר במרכז המנהיגות באריאל. זו הייתה בקשתו האחרונה ולמעשה הפעם הראשונה בה נקבר אדם במקום, שלא הוגדר כבית עלמין.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן