נחתם הסכם עודפים בין ”הבית היהודי“ ל“ליכוד ביתנו“

במפלגה המאוחדת הגישו את רשימת מועמדיה לכנסת ה-19 וציינו כי מדובר ברשימה ”הכי קרבית, הכי צעירה והכי נשית“. ביחס להסכם העודפים מסרו במפלגה כי ”נהיה השותפה הגדולה ביותר של נתניהו בכנסת הבאה“

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 05/12/12 13:50 כא בכסלו התשעג

נחתם הסכם עודפים בין ”הבית היהודי“ ל“ליכוד ביתנו“
הבית היהודי, צילום: הבית היהודי

מפלגת ”הבית היהודי“ המאוחדת הגישה היום (ד‘) את רשימת המועמדים שלה לכנסת הקרובה, לאחר שהסכם האחדות אושר על ידי מרכזי שתי המפלגות. את הרשימה הגישו חברי הכנסת אורי אריאל, איילת שקד ואורי אורבך.

("הרשימה הכי צעירה והכי קרבית". אורבך ושקד מגישים את הרשימה. צילום: הבית היהודי)

במפלגה ציינו היום כי ”מדובר ברשימה הכי קרבית בכנסת עם שישה קצינים קרביים ועם לוחמים קרביים. הרשימה הכי נשית, עם שלוש נשים בשנים עשר המקומות הראשונים, והרשימה הכי צעירה, עם ממוצע גילאים של חמישים ושתיים שנים“. ב“בית היהודי“ הוסיפו כי ”כל אלה רק מדגישים את הדרך החדשה והמרתקת אליה יצאה מפלגת הבית היהודי ואת העובדה שמדובר במפלגה לאומית ציונית שפונה לכל עם ישראל“.

בתוך כך נחתם היום גם הסכם עודפים בין ”הבית היהודי“ למפלגת ”הליכוד ביתנו“. בהתייחס לכך ציינו גורמים במפלגה כי "הבית היהודי תהיה השותפה הגדולה ביותר בממשלת נתניהו הבאה. אנו נהיה הבית של כל מי של כל מי שרוצה לחזק את המסורת והזהות היהודית במדינה, חילונים, דתיים בכל פינה בארץ".