בעקבות המבצע: ”הבית היהודי“ ו“עוצמה לישראל“ מתחזקות

המפלגה המאוחדת בראשות בנט מגיעה ל-13 מנדטים לפי סקר שנערך אחרי הפסקת האש מול חמאס. מפלגתם של בן ארי ואלדד מתחזקת ל-4 מנדטים. גם ”עם שלם“ עוברת את אחוז החסימה ועומדת על 3 מנדטים

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 22/11/12 16:04 ח בכסלו התשעג

בעקבות המבצע: ”הבית היהודי“ ו“עוצמה לישראל“ מתחזקות
יחצ, צילום: יחצ

”הבית היהודי“ ומפלגת ”עוצמה לישראל“ מתחזקות בעקבות מבצע ”עמוד ענן“ שהסתיים אמש (ד‘) בהפסקת אש בין ישראל לחמאס. הביקורת ההולכת ומתרחבת נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו על כך שנמנע ממבצע צבאי וסיים את המבצע בהפסקת אש, נותנת את אותותיה בסקר חדש שערך היום ערוץ הכנסת באמצעות מכון הסקרים ”פאנלס“, ממנו מתסמן חיזוק של המפלגות הימניות.

על פי הסקר, מפלגת ”הבית היהודי“ המאוחדת עם מפלגת ”תקומה“, מתחזקת ומגיעה ל-13 מנדטים בהובלת היו“ר הנבחר נפתלי בנט וח“כ אורי אריאל. כמו כן מסתמן כי מפלגת ”עוצמה לישראל“ של ח“כ מיכאל בן ארי וח“כ אריה אלדד, מתחזקת אף היא ומגיעה לארבעה מנדטים.

מנגד, ”הליכוד“ נחלשת מעט ועומדת על 33 מנדטים. ”העבודה“ בראשות שלי יחימוביץ‘ התחזקה ל-24 מנדטים ומפלגת ”יש עתיד“ בראשות יאיר לפיד עומדת על 11 מנדטים - סך מנדטים דומה לזה שניבאו הסקרים למפלגה עוד בטרם המבצע.

ש“ס מחזיקה בעשרה מנדטים, יהדות התורה בשישה מנדטים, מר“צ מתחזקת ל-6 מנדטים ומפלגתו של ח“כ הרב חיים אמסלם, ”עם שלם“, עוברת את אחוז החסימה ועומדת על שלושה מנדטים. הנתון המפתיע בסקר הוא ש“קדימה“ בראשות שאול מופז לא עוברת את אחוז החסימה, כמו גם מפלגת ”עצמאות“ בראשות שר הביטחון אהוד ברק.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן