"אינטרנט רימון" תחסום גישה לאתרים מיסיונרים

בארגון "יד לאחים" הפועל נגד התבוללות פנו לחברת האינטרנט הכשר וביקשו לחסום את האפשרות לגלוש גם לאתרים מיסיונרים ומשיחיים. ב"אינטרנט רימון" נעתרו לפנייה

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 31/10/12 12:43 טו בחשון התשעג

"אינטרנט רימון" תחסום גישה לאתרים מיסיונרים
Rodriago-cc-by, צילום: Rodriago-cc-by

"אינטרנט רימון" תחסום אתרי אינטרנט מיסיונרים - כך מסתמן בעקבות פנייה של ארגון "יד לאחים" הנלחם נגד התבוללות, שהתקבלה בחברת "אינטרנט רימון" בימים האחרונים. בתגובה לפניית "יד לאחים" הביעו ב"אינטרנט רימון" נכונות לחסום מעתה ואילך את הגישה לאתרים מיסיונרים, על פי "רשימה שחורה" שתגובש בימים הקרובים.

המהלך החל לפני מספר שבועות כשב"יד לאחים" פנו לחברה וציינו כי "ברוב דרגות החסימה של 'אינטרנט רימון', ניתן לגלוש בקלות רבה למאות (!) אתרי מיסיון של הכת הנוצרית 'היהודים המשיחיים' ולאתריהן של כתות מיסיון נוספות". בארגון טענו כי "לקוחות רבים שלכם, לצד רבנים רבים מכל החוגים, פונים אלינו שוב ושוב וקובלים על כך שהנכם - האמונים על חסימת אתרים שאינם הולמים - מאפשרים גלישה חופשית לאתרים אלו ואף לסרטים שעוסקים בהטפה לנצרות".

"כמי שאמונים על מאבק בכתות אלו, מבקשים אנו מכם כי תואילו להיפגש עמנו בדחיפות כדי שנציג בפניכם את פני הדברים, וכדי שתביאו לחסימתם - לאלתר - של אתרים בעלי תוכן פוגעני אלו", נכתב בפניית "יד לאחים".

ב"אינטרנט רימון" השיבו בתגובה לפנייה כי "לאחר דיון בנושא, החלטנו לעשות את ההשתדלות המחויבת בנושא. עם זאת, המודולים האוטומטיים שלנו לא יודעים לסווג אתרים מסוג זה, ועל כן נצטרך את עזרתכם. אם תעבירו אלינו כתובות של אתרים מיסיונריים אנו נעשה מה שנוכל כדי לחסום את הגישה אליהם".

בתגובה לפניית כיפה אישרו ב"יד לאחים" כי הכתובות הרלוונטיות הועברו לידי "אינטרנט רימון" כבר השבוע.