מתקפת הסייבר הפילה גם אתרי אינטרנט מהמגזר הדתי

האקרים מוסלמים פרצו והפילו את אתרי האינטרנט של "ראש יהודי", ישיבת בני עקיבא "יבנה" בחיפה ואתר האינטרנט של היישוב שילה. נכון לעכשיו, האתרים שוקמו וחזרו לאוויר

חדשות כיפה אורי פולק 17/01/12 15:03 כב בטבת התשעב

מתקפת הסייבר הפילה גם אתרי אינטרנט מהמגזר הדתי
צילום מסך, צילום: צילום מסך

מתקפת ההאקרים המוסלמים על אתרי אינטרנט בישראל, גבתה היום (ג') קורבנות גם מאתרי אינטרנט הפונים למגזר הדתי. הבוקר נפרצו אתרי האינטרנט של היישוב שילה ושל ישיבת בני עקיבא "יבנה" בחיפה, כשאמש נפרץ גם אתר האינטרנט של תנועת ההחזרה בתשובה "ראש יהודי".

המתקפה, שהחלה לפני כשבוע עם חשיפתם של עשרות אלפי פרטי אשראי של ישראלים, ככל הנראה על ידי האקר מוסלמי הפועל מסעודיה, המשיכה אתמול בפריצתם והפלתם של אתרי הבורסה ו"אל-על".

ההאקרים שפרצו לאתר האינטרנט של ישיבת "בני עקיבא", הפילו את האתר והציגו לגולשים את דגל פלסטין, לצד הודעה מטעמם. "בשמו של אללה... אתר זה הותקף על ידי האקרים מוסלמים מתימן בגלל שאנחנו שונאים אתכם... פלסטין חופשית... אל תשכחו זאת", כתבו הפורצים. באתר האינטרנט של היישוב שילה, שנפרץ מוקדם יותר, כתבו הפורצים באנגלית: "זו לא בדיחה או חלום, זו המציאות האמיתית".

(צילום: צילום מסך, אתר ישיבת בני עקיבא יבנה)


נכון לעכשיו, כלל האתרים שוקמו ועלו לאוויר. גילי צרפתי, המתפעל את אתר האינטרנט של ישיבת "בני עקיבא", אמר כי לאחר ההתקפה על האתר הוחלט לפתוח אתר אחר, שישב בשרת מאובטח, ובו יקבלו תלמידי הישיבה והוריהם את כל המידע בעניינם.

ישראל זעירא, יו"ר "ראש יהודי", אישר בשיחה עם כיפה את דבר הפריצה וציין כי צוות האתר פעל לאורך שעות הלילה על מנת לתקן את הנזק ולהעלות את האתר מחדש לאוויר. "עומק האור הוא כנגד החושך. אנחנו נמשיך להאיר בעזרת השם", ציין זעירא.