הרב דרוקמן: "מה שעשו בבסיס צה"ל זה פשוט פשע"

יו"ר מרכז ישיבות "בני עקיבא" גינה בחריפות את התקפת פעילי הימין על בסיס חטמ"ר אפרים. "שום דבר לא מצדיק אלימות, לא פיזית ולא מילולית", הוא הדגיש

חדשות כיפה אורי פולק 14/12/11 13:39 יח בכסלו התשעב

הרב דרוקמן: "מה שעשו בבסיס צה"ל זה פשוט פשע"
יחצ, צילום: יחצ

הרב חיים דרוקמן, יו"ר מרכז ישיבות "בני עקיבא" וראש ישיבת "אור עציון", גינה היום (ד') בחריפות את התקפת פעילי הימין נגד חיילי צה"ל בבסיס חטמ"ר אפרים, שלשום.

בכנס שקיים מרכז ישיבות "בני עקיבא", בו השתתפו מאות תלמידים, אמר הרב דרוקמן כי "מה שעשו בבסיס צה"ל זה פשוט פשע. שום דבר לא מצדיק אלימות, לא פיזית ולא מילולית".

"עד היכן התדרדרנו? מאז קיומה של מדינת ישראל לא היה דבר כזה. האם צה"ל הוא האויב שלנו? זה מעשה שטן ויש למצות איתם את הדין. כנראה שצריך ללמד את האלף-בית של מדינה ושל אזרחות ושל מציאות שחלמנו עליה כ"כ הרבה שנים", הוסיף הרב דרוקמן.

הרב דרוקמן דיבר גם על ענייני חג החנוכה הקרב והסביר כי הסבירה העיקרית לחג איננה נס פך השמן אלא חזרתה של מלכות ישראל. "כמה אנחנו צריכים להיות מאושרים שזכינו למלכות ישראל בימינו. גם אם יש לנו טענות כלפי השלטון זה לא ישתווה למעשי המלכים בימי בית שני. אני אומר את הדברים הללו כי לעתים יש צעירים שמאבדים את העשתונות", סיכם הרב דרוקמן.