המפד"ל יוצאת למפקד חדש ובחירות פנימיות

המפלגה הכריזה על מפקד חברים עצמאי ובלתי תלוי, שיוביל לבחירות פנימיות – כחודשיים לאחר חג החנוכה הקרוב – זאת בהסכמת כלל חברי סיעת המפד"ל בכנסת

חדשות כיפה אורי פולק 16/11/11 20:46 יט בחשון התשעב

המפד"ל יוצאת למפקד חדש ובחירות פנימיות

מפלגת המפד"ל החליטה להוציא לפועל את החלטה ועידת המפד"ל ה-8 ולבצע מפקד חברים חדש ובחירות פנימיות. בסיום המפקד תתקיימנה הבחירות הפנימיות לוועידה ה-9 של המפד"ל ולמועצות הסניפים.

ח"כ זבולון אורלב, יו"ר המפד"ל, עדכן את חברי המפלגה על כך ש"המפקד והבחירות יתקיימו על פי "תקנון הבחירות לועידת התנועה ולמועצות הסניפים" שבתוקף, כפי שהתקיימו בעבר. שאלת בחירת היו"ר בפריימריס על ידי כל המתפקדים, טרם הוכרעה".

במפד"ל הדגישו בשיחה עם כיפה כי המפקד יוצא לדרך "בהסכמת כלל חברי הסיעה" ועל דעתם. הסיעה בכנסת החליטה להעמיד בראש ועדת המפקד והבחירות את הרב ד"ר דני טרופר, נשיא "גשר" וראש קרן הקהילות של הגרעינים התורניים, לקיומו של מפקד בלתי תלוי ועצמאי לחלוטין.

עוד הוחלט כי המפקד יתחיל לא יאוחר מחג החנוכה הקרוב והוא יימשך שלושה חודשים. בתום כחודשיים מסיום המפקד, יתקיימו הבחירות הפנימיות למפלגה - וחודשיים לאחר מכן תתכנס הועידה ה-9 של המפד"ל החדשה.

"אני קורא לכולכם להתגייס כאיש אחד לטובת התנועה להתפקד ולפקוד את חבריכם ומשפחת הציונות הדתית והמסורתית שאתם מכירים. המפקד יכול להיות מנוף אדיר להתחדשות המפד"ל, לחידוש הקשר עם הציבור, שיתופו בבחירת ההנהגה והעמקת אמונו בהנהגה שתיבחר", כתב אורלב למתפקדים.

אורלב הוסיף כי "בוועידה החדשה המוסכמת על כולם ובמועצות הסניפים החדשות, תינתן הזדמנות מלאה לכל אחת ואחד מכם להיות שותף פעיל בהכרעות הן באשר לדרכה של המפד"ל וכן בבחירת מועמדיה לכנסת ולרשויות המקומיות".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן