מחזור אוגוסט: 84% מהביני"שים מתגייסים לקרבי

כ-500 תלמידי ישיבות הסדר יתגייסו השבוע, רובם המוחלט ליחידות קרביות, זאת במסגרת גיוס אוגוסט. השנה: רק כ-20 חיילים ישובצו לחטיבת הצנחנים

חדשות כיפה אורי פולק 26/07/11 16:35 כד בתמוז התשעא

מחזור אוגוסט: 84% מהביני"שים מתגייסים לקרבי
יאיר קראוס, צילום: יאיר קראוס

מחזור גיוס אוגוסט ליחידות השדה נפתח השבוע ובתוכו גם תלמידי ישיבות ההסדר, השומרים גם השנה על מוטיבציה גבוהה ליחידות הקרביות: מתוך 500 תלמידים המתגייסים החודש - 84% ישובצו ליחידות קרביות.

כ-40 תלמידים התגייסו בתחילת השבוע לחטיבת גולני ומספר דומה של תלמידים התגייס היום לחטיבת גבעתי ולחיל מודיעין שדה. בחטיבת כפיר ישתלבו תלמידי ישיבות ההסדר בשלוש מחלקות, ובשתי מחלקות בחיל השריון. במהלך השבוע, צפויים להשתלב תלמידי ישיבות ההסדר בחטיבת הנחל, ובמחלקה מוקטנת בחטיבת הצנחנים.

גם מקומם של הג'ובניקים לא נפקד, כשכ-80 תלמידים מישיבות ההסדר יתגייסו בשבועות הקרובים במסלולים לא קרביים בצה"ל.

אל לשכת הגיוס הגיעו יחד עם המתגייסים ומשפחותיהם גם רבני הישיבות בהן לומדים החיילים הטריים וכן מנכ"ל וסמנכ"ל איגוד ישיבות ההסדר, איתן עוזרי ואליעזר (לייזר) דויטש. "ניתן לראות כי המוטיבציה לשירות קרבי גבוהה במיוחד", ציין איתן עוזרי והוסיף כי "נלחמים על כל מקום פנוי ביחידות הקרביות. הבחורים להוטים לשרת את עם ישראל והמדינה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן